Тендер на вибір постачальника меблів

Завершено: 04.04.2024

Завантажити форму заявки

Фонд Східна Європа у межах реалізації швейцарсько-української програми «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади EGAP» оголошує тендер на закупівлю меблів.

Програма EGAP, що реалізується Фондом Східна Європа та Фондом Innovabridge у партнерстві з Міністерством цифрової трансформації України та фінансується Швейцарською агенцією розвитку і співробітництва, спрямована на використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій для вдосконалення якості врядування, покращення взаємодії влади та громадян і сприяння соціальним інноваціям в Україні.

Основне завдання:

  • поставка меблів (кількість одиниць вказано у Формі заявки);
  • технічні параметри вказано у Додатку 1.

Просимо звернути увагу, що Фонд Східна Європа є суб’єктом, який звільняється від сплати податку на додану вартість на підставі статті 3.1 Угоди між Урядом України та Урядом Швейцарської Конфедерації про технічне та фінансове співробітництво від 13 жовтня 1997 року, а також пункту 3.2 статті 3 та підпункту 197.11 статті 197 Податкового кодексу України, що відображено в реєстраційній картці про державну реєстрацію Програми EGAP № 4278-12 від 29 лютого 2024 року. Тобто Фонд Східна Європа проводитиме оплату за послуги без врахування ПДВ.

Очікуваний термін поставки: 1 календарний місяць з дати підписання договору.

Критерії:

  • ціна;
  • строки поставки;
  • відповідність специфікаціям та технічним параметрам, заявленим в Додатку 1.

Важливо! У вартість товару має бути врахована збірка меблів та доставка.

Порядок подання пропозицій:

Пропозиції приймаються від фізичних осіб-підприємців (далі – ФОП) та юридичних осіб (далі – ЮО).

Пропозиція оформлюється на бланку ЮО/ФОП (за наявності), відповідно до аплікаційної форми, підписується уповноваженою посадовою особою учасника та скріплюється печаткою (за наявності).

До пропозиції обов’язково мають бути додані:

  • комерційна пропозиція за формою;
  • копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
  • для ФОП, що працюють за спрощеною системою оподаткування, – копія витягу з реєстру платників єдиного податку (із зазначенням групи платника єдиного податку);
  • гарантійний лист або інший документ, складений у довільній формі, що гарантійний строк на предмет закупівлі становить не менше гарантійного строку, визначеного виробником, але не менше ніж 1 рік від дати його отримання замовником (від дати підписання видаткової накладної). Виконання гарантійних зобов’язань забезпечує Учасник.

Пропозиції (пакет документів) прохання надіслати на електронну пошту [email protected] до 4 квітня 2023 року включно. У темі листа просимо вказати «Закупівля меблів».

Контактна інформація: Смакограй Тетяна, координатор із закупівель Програми EGAP, [email protected]