Тендер на вибір постачальника інформаційних кіосків (терміналів) - ПОДОВЖЕНО ДО 11.04.2024!

Завершено: 11.04.2024

Завантажити форму заявки

Фонд Східна Європа у межах реалізації швейцарсько-української програми «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади EGAP» оголошує тендер на закупівлю інформаційних кіосків (терміналів).

Програма EGAP, що реалізується Фондом Східна Європа та Фондом Innovabridge у партнерстві з Міністерством цифрової трансформації України та фінансується Швейцарською агенцією розвитку і співробітництва, спрямована на використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій для вдосконалення якості врядування, покращення взаємодії влади та громадян і сприяння соціальним інноваціям в Україні.

У межах Програми EGAP створена Платформа СВОЇ - екосистема взаємодії між органами влади та мешканцями громади. З-поміж розроблених модулів є програмне забезпечення для інформаційних кіосків (терміналів) для встановлення у ЦНАПах чи місцевих радах територіальних громад.

Основне завдання:

  • підбір, брендування та поставка інформаційних терміналів  для територіальних громад (кількість одиниць вказано у Формі заявки);
  • кількість одиниць, технічні параметри вказано у Додатку 1.

Очікуваний термін поставки: не більше одного календарного місяця з дати підписання договору.

Критерії:

  • ціна;
  • строки поставки;
  • гарантійний термін обслуговування;
  • відповідність специфікаціям та технічним параметрам, заявленим в Додатку 1.

Обладнання потрібно буде доставити до Сновської громади (Чернігівської області), Любешівської, Нововолинської громад (Волинської області), Солонянської громади (Дніпропетровської області), Шабівської громади (Одеської області). Отже, сума пропозиції має включати вартість доставки у зазначені регіони.

Порядок подання пропозицій:

Пропозиції приймаються від фізичних осіб-підприємців (далі – ФОП) та юридичних осіб (далі – ЮО).

Пропозиція оформлюється на бланку ЮО/ФОП (за наявності), відповідно до аплікаційної форми, підписується уповноваженою посадовою особою учасника та скріплюється печаткою (за наявності).

До пропозиції обов’язково мають бути додані:

  • комерційна пропозиція за формою;
  • копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
  • для ФОП, що працюють за спрощеною системою оподаткування - копія витягу з реєстру платників єдиного податку (із зазначенням групи платника єдиного податку);
  • гарантійний лист або інший документ, складений у довільній формі, що гарантійний строк на предмет закупівлі становить не менше гарантійного строку, визначеного виробником обладнання, але не менше ніж 12 місяців з дати його отримання замовником (з дати підписання видаткової накладної). Виконання гарантійних зобов’язань забезпечує Учасник.

На підставі статті 3.1 Угоди між Урядом України та Урядом Швейцарської Конфедерації про технічне та фінансове співробітництво від 13 жовтня 1997 року та положень підпункту 197.11 статті 197 Податкового кодексу України операції за цим тендером звільняються від податку на додану вартість та, відповідно, вартість обладнання й робіт оплачуватимуться за визначеною учасником тендеру ціною без ПДВ. У випадку укладення договору учаснику тендеру надаватиметься копія чинної реєстраційної картки проєкту (програми) та копія чинного Плану закупівлі, засвідчені печаткою Фонду Східна Європа. Фонд Східна Європа не є платником ПДВ. У тендерній пропозиції потрібно вказувати вартості без врахування ПДВ. 

Пропозиції (пакет документів) прохання надіслати на електронну пошту [email protected] до 11 квітня 2024 року включно. У темі листа просимо вказати «Інформаційні кіоски (термінали) для територіальних громад».

Контактна інформація: Сакалош Софія, координаторка Програми EGAP з впровадження цифрових інструментів в громадах, [email protected]