Фонд Східна Європа в межах реалізації швейцарсько-української програми «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади (EGAP)» оголошує конкурс на відбір 6 міст, які cпільно з нами розроблять та впровадять концепцію Smart Сity, що має на меті системну трансформацію усіх сфер життя міста за допомогою цифрових технологій.
Програма EGAP, що реалізується Фондом Східна Європа та Фондом Innovabridge коштом Швейцарії, у партнерстві з Міністерством цифрової трансформації України, спрямована на використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій, які допомагають удосконалювати якість урядування, покращувати взаємодію влади та громадян і сприяють соціальним інноваціям в Україні.
Програма EGAP системно підтримує цифровий розвиток громад та регіонів, створює та впроваджує концепції і методології цифровізації, пропонує власні цифрові рішення для громад.
До участі в конкурсі запрошуємо міста чисельністю зареєстрованих жителів від 40 до 110 тисяч (тільки місто), які прагнуть системного розвитку у всіх сферах та відповідають таким критеріям:
- готовність змінювати існуючі системи та впроваджувати нові цифрові рішення для комплексного розвитку міста;
- наявність у штатному розписі окремої посади заступника міського голови з питань цифрового розвитку (CDTO) або готовність оперативно впровадити таку посаду;
- готовність впровадити інструменти Платформ СВОЇ та EDEM;
- готовність забезпечити впровадження програмних інтеграцій з комунальними та іншими установами міста.
Важливо! До участі у конкурсі запрошуємо виключно міста Вінницької, Волинської, Дніпропетровської, Одеської, Сумської, Херсонської, Хмельницької та Чернігівської областей.
Міста - переможці конкурсу та громади, до яких вони належать, автоматично стануть пілотними громадами Програми EGAP.
Для участі в конкурсі потрібно:
- Заповнити форму за посиланням до 20 січня 2025 року.
- Направити Супровідного листа за підписом міського голови.
Заявки приймаються тільки від органів місцевого самоврядування. Форму заповнює один раз уповноважений представник ОМС, інформація про якого зазначається в супровідному листі. Супровідний лист має підписати голова громади (або інша уповноважена особа), а також засвідчити печаткою або КЕП посадової особи ОМС.
Відбір міст відбуватиметься у кілька етапів, які можуть включати проведення інтерв'ю з представниками міст — фіналістами конкурсу.
З метою інформування потенційних учасників конкурсу про аспекти відбору, 9 січня 2025 року об 11:00 буде проведено онлайн інформаційну сесію. Для отримання доступу необхідно зареєструватися за посиланням: https://forms.gle/kXJH3SL4S44BzwF2A
Ми повідомимо всім учасникам конкурсу про результати розгляду їхньої заявки.
Подані заявки та інші матеріали не рецензуються та не повертаються. Рішення конкурсної комісії не підлягає перегляду.