Фонд Східна Європа у межах реалізації швейцарсько-української програми «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади EGAP» оголошує тендер на облаштування наявного обладнання систем резервного живлення (встановлення СЕС).
Програма EGAP, що реалізується Фондом Східна Європа та Фондом Innovabridge у партнерстві з Міністерством цифрової трансформації України та фінансується Швейцарською агенцією розвитку і співробітництва, спрямована на використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій для вдосконалення якості врядування, покращення взаємодії влади та громадян і сприяння соціальним інноваціям в Україні.
Даний тендер оголошується з метою вибору підрядника(ів) для облаштування наявного обладнання систем резервного живлення (встановлення СЕС). Обладнання має забезпечувати електропостачання об’єктів в умовах віялових відключень.
ЛОТ №1 – Облаштування наявного обладнання систем резервного живлення (встановлення СЕС) у м. Вінниця – 1 послуга.
ЛОТ №2 – Облаштування наявного обладнання систем резервного живлення (встановлення СЕС) у м. Херсон – 1 послуга.
Кількість технічні параметри вказані у Додатку 1.
Очікуваний термін поставки: роботи з облаштування повинні бути виконані до 30.01.2025 р.
Критерії:
- ціна;
- досвід виконання аналогічних робіт не менше 2 проектів подібної складності;
- строки поставки;
- відповідність специфікаціям та технічним параметрам, заявленим у Додатку 1;
Порядок подання пропозицій:
Допускається подання пропозицій не по всім лотам.
Пропозиції приймаються від фізичних осіб-підприємців (далі – ФОП) та юридичних осіб (далі – ЮО).
Пропозиція оформлюється на бланку ЮО/ФОП (за наявності), відповідно до аплікаційної форми, підписується уповноваженою посадовою особою учасника та скріплюється печаткою (за наявності).
На підставі статті 3.1 Угоди між Урядом України та Урядом Швейцарської Конфедерації про технічне та фінансове співробітництво від 13 жовтня 1997 року та положень підпункту 197.11 статті 197 Податкового кодексу України операції за цим тендером звільняються від податку на додану вартість та, відповідно, вартість обладнання й робіт оплачуватимуться за визначеною учасником тендеру ціною без ПДВ. У випадку укладення договору учаснику тендеру надаватиметься копія чинної реєстраційної картки проєкту (програми) та копія чинного Плану закупівлі, засвідчені печаткою Фонду Східна Європа. Фонд Східна Європа не є платником ПДВ. У тендерній пропозиції потрібно вказувати вартості без врахування ПДВ.
До пропозиції обов’язково мають бути додані:
- комерційна пропозиція за формою;
- копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
- для ФОП, що працюють за спрощеною системою оподаткування, – копія витягу з реєстру платників єдиного податку (із зазначенням групи платника єдиного податку);
- лист щодо відсутності серед кінцевих бенефіціарів власників, членів або учасників (акціонерів) компанії, що мають частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, громадян російської федерації, республіки білорусь / ісламської республіки іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах);
- гарантійний лист або інший документ, складений у довільній формі, що гарантійний строк на предмет закупівлі становить не менше гарантійного строку, визначеного виробником, але не менше ніж 1 рік від дати його отримання замовником (від дати підписання акту виконаних робіт). Виконання гарантійних зобов’язань забезпечує Учасник.
Пропозиції (пакет документів) прохання надіслати на електронну пошту [email protected] до 9 січня 2025 року включно. У темі листа просимо вказати «Встановлення СЕС».