Міжнародна благодійна організація «Фонд Східна Європа» в межах реалізації швейцарсько-української програми «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади (EGAP)» оголошує конкурс на пошук підрядника для закупівлі та надання технічного супроводу ліцензій Zoho.
Програма EGAP, що реалізується Фондом Східна Європа та Фондом Innovabridge у партнерстві з Міністерством цифрової трансформації України та фінансується Швейцарською агенцією розвитку та співробітництва, спрямована на використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій для вдосконалення якості врядування, покращення взаємодії влади та громадян і сприяння соціальним інноваціям в Україні.
Вимоги до виконавця:
-
релевантний досвід у сфері закупівель та передачі програмного забезпечення;
-
наявність власних можливостей для реалізації даної закупівлі (склад команди).
-
заявник повинен мати достатній рівень партнерства з виробником програмного забезпечення для підтримки гарантійних вимог та супроводу запитів до підтримки з боку Замовника.
Критерії відбору:
-
досвід виконання аналогічних завдань;
-
ціна;
-
умови запропонованого технічного супроводу.
ВАЖЛИВО! У межах даного тендеру просимо вказувати в пропозиціях вартість однієї ліцензії Zoho на місяць та вартість технічного супроводу протягом одного календарного місяця.
Просимо звернути увагу, що Фонд Східна Європа є суб’єктом, що звільняється від сплати податку на додану вартість, на підставі статті 3.1 Угоди між Урядом України та Урядом Швейцарської Конфедерації про технічне та фінансове співробітництво від 13 жовтня 1997 року, реєстраційної картки проекту №3311, та пункту 3.2 статті 3 Податкового кодексу України. Тобто, Фонд Східна Європа проводитиме оплату за товари без врахування ПДВ.
Порядок подання пропозицій
Пропозиції приймаються від фізичних осіб-підприємців (далі – ФОП) та юридичних осіб (далі – ЮО).
Пропозиція оформлюється на бланку ЮО/ФОП (за наявності) відповідно до аплікаційної форми(посилання під заголовком оголошення), підписується уповноваженою посадовою особою учасника та скріплюється печаткою (за наявності). До пропозиції обов’язково має бути додана:
-
копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
-
копія документу, що підтверджує повноваження посадової особи, яка представляє заявника.
-
копія документу, що підтверджує статус платника податків.
Терміни та адреса подання заявок
Електронні версії пропозицій (пакет документів) мають бути надіслані на електронну пошту [email protected] з темою листа «Закупівля Zoho» не пізніше 17 лютого 2025 року.