Конкурс на пошук продуктового аналітика / продуктової аналітикині

Завершено: 20.09.2024

Міжнародна благодійна організація «Фонд Східна Європа» в межах реалізації швейцарсько-української програми «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади (EGAP)» оголошує конкурсний відбір на посаду продуктового аналітика / продуктової аналітикині для спільних проєктів у сфері державних технологій спільно з Міністерством цифрової трансформації України.

Ми шукаємо командного гравця, який допоможе побудувати та розвинути проєкт, створюючи новий бренд України у світі. Бути в нашій команді — це працювати віддано та результативно для створення нових можливостей в Україні.

Навички, досвід і знання:

  • диплом бакалавра або магістра в напрямах: економіки, статистики, соціології, інформатики, фінансів або релевантної сфери;
  • навички в проведенні кількісного аналізу, спрямованого на отримання корисної інформації з наборів даних, економічних досліджень й аналізу ринку, як-от соціально-економічний аналіз, макроекономічний аналіз, інвестиційний аналіз, аналіз витрат і переваг, пошуковий аналіз, регресійний аналіз тощо;
  • досвід експериментів для розробки багатоваріантних тестів, текстових обробок і створення інфраструктури для ухвалення рішень на основі даних;
  • знання мов програмування (наприклад, SQL, Git, Python, R, BigQuery);
  • створення інформаційних панелей і візуалізацій (Looker, Superset, Tableau тощо);
  • володіння англійською мовою: Загально — високий B2+; Розмовна — С1;
  • досвід у дослідженні, плануванні та координації;
  • бажання розвиватися в аналітичній чи продуктовій ролі;
  • розуміння загальнонаціонального / регіонального / місцевого соціального та економічного контекстів;
  • бажання зробити внесок у реформу державної служби та заходи з відновлення України;
  • досвід роботи в проєкті, що фінансується донорами або партнером-виконавцем, буде перевагою;
  • здатність працювати в багатонаціональному та динамічному середовищі, швидко адаптуватися до нових інструментів, технологій тощо.

Обов’язки:

  • повна зайнятість зі змішаним графіком роботи [обговорюватиметься];
  • пропонувати метрики продукту, розробляти та тестувати гіпотези, використовуючи дані;
  • розробляти та впроваджувати стратегії розвитку продуктів, забезпечувати узгодженість між функціональними командами;
  • стимулювати довгострокове зростання продукту: використовувати аналіз даних, ідеї продукту й експерименти, щоб покращити якість продукту та стимулювати його стійке зростання для задоволення потреб користувачів;
  • визначати й аналізувати поведінку користувачів і тенденції використання продуктів, щоб отримати інформацію та вдосконалити стратегії зростання;
  • формувати пріоритети можливостей для максимального довгострокового зростання;
  • співпрацювати з технічними командами та іншими командами для реалізації проєктів, забезпечуючи узгодженість із цілями продукту.

Для участі в конкурсі просимо надіслати мотиваційний лист та резюме на адресу [email protected] з позначкою «Product Analyst» до 20 вересня 2024 року включно.