Міжнародна благодійна організація «Фонд Східна Європа» в межах реалізації швейцарсько-української програми «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади (EGAP)» оголошує конкурс на пошук помічника / помічниці digital-маркетолога.
Програма EGAP, що реалізується Фондом Східна Європа та Фондом Innovabridge у партнерстві з Міністерством цифрової трансформації України та фінансується Швейцарською агенцією розвитку та співробітництва, спрямована на використання цифрових технологій задля вдосконалення якості врядування, покращення взаємодії влади, бізнесу та громадян і сприяння соціальним інноваціям в Україні.
Обов’язки:
-
Реклама (Meta + Google Ads):
Підготовка, запуск та базова оптимізація рекламних кампаній (включаючи вибір аудиторій, форматів, бюджетів);Моніторинг результатів та оптимізація;Робота з UTM-мітками, Google Analytics, LookerStudio. -
Креативи:
Генерація ідей для креативів (банери, відео, сторіз) на основі рекламних цілей та аналізу конкурентів;Написання текстів до креативів (хук, УТП, заклик до дії) — для банерів і відео;Брифування дизайнерів та відеомонтажерів, координація дедлайнів;Прийом та перевірка готових креативів на відповідність ТЗ;Ведення бібліотеки креативів, варіантів, тестів. -
Інфлюенсер-маркетинг:
Пошук релевантних інфлюенсерів (Instagram, TikTok, YouTube);Комунікація, запити медіакітів, погодження форматів співпраці;Узгодження умов, контроль дедлайнів, збір результатів;Побудова бази контактів та трекінг результативності колаборацій. -
Партнерства та комунікація:
Проведення переговорів з рекламними партнерами, блогерами, майданчиками;Підтримка зв’язку з командою Мрії: координація задач, участь у щотижневих мітингах, оновлення статусів;Складання коротких звітів по прогресу, проблемах і досягненнях у проектах.Буде плюсом:
Досвід у перформанс-маркетингу;Впевнене володіння Meta Ads, Google Ads, Google Sheets.
Необхідні компетенції:
-
Досвід запуску та базової оптимізації рекламних кампаній у Meta та Google Ads.
-
Вміння працювати з аудиторіями, форматами та бюджетами.
-
Навички аналізу результатів за допомогою Google Analytics і Looker Studio.
-
Володіння інструментами трекінгу, зокрема UTM-мітками.
-
Розуміння принципів створення креативів для реклами.
-
Вміння формулювати завдання, координувати дедлайни.
-
Досвід пошуку та залучення інфлюенсерів у соцмережах (Instagram, TikTok, YouTube).
-
Досвід переговорів із партнерами, блогерами та рекламними майданчиками.
Для участі в конкурсі просимо надіслати резюме та / або мотиваційний лист на адресу [email protected] з позначкою «Помічник digital-маркетолога» до 30 червня 2025 року включно.