Фонд Східна Європа оголошує конкурс на вибір підрядника з надання експертних послуг комунікаційного/-ої менеджера/-ки.
Позиція передбачає розробку та впровадження комунікаційних стратегій, створення контенту, управління відносинами з медіа та стейкхолдерами, а також координацію комунікаційних активностей для досягнення цілей проєктів та підвищення довіри та обізнаності цільової аудиторії.
Мета: забезпечення ефективної та цілеспрямованої комунікації проєктів та ініціатив, особливо у сферах діджитал трансформації, з метою підвищення обізнаності, формування довіри та підтримки цільових аудиторій, а також впливу на політичні зміни.
Основні завдання та обов’язки:
- Розробка та реалізація комунікаційних стратегій.
- Участь у підготовці планів комунікації та цифрового просування, надання рекомендацій.
- Створення переконливого контенту (новини, меседж-бокси та Q&A, пости в соціальних мережах, тези виступів, промови, історії успіху, візуальні матеріали та інші інформаційні матеріали) для різних каналів комунікації.
- Підготовка прес-матеріалів (релізи, колонки, інтерв'ю, спецпроєкти, цитати тощо).
- Співпраця з медіа, генерування інформаційних приводів.
- Організація та координація медіа-кампаній та публічних заходів (онлайн та офлайн).
- Проведення медіа-моніторингу.
- Співпраця з зовнішніми підрядниками для виробництва комунікаційної та сувенірної продукції: підготовка технічних завдань, пошук виконавців, моніторинг виконання завдань, збір інформації.
- Координація та підтримання відносин із зовнішніми партнерами та зацікавленими сторонами.
- Участь у підготовці звітної документації для різних стейкхолдерів та донорів.
- Участь у зустрічах з іноземними партнерами, співпраця з іноземними медіа.
- Координація комунікаційних заходів з державними органами та іншими сторонами проєкту.
Вимоги до кандидатів/-ок:
- Вища освіта в галузі журналістики, комунікацій, лінгвістики, соціально-поведінкових наук.
- Досвід роботи у сфері медіа та комунікацій — не менше 5 років
- Досвід роботи у проєктах, пов'язаних з цифровою трансформацією буде перевагою.
- Досвід співпраці з органами державної влади та/або міжнародними організаціями буде перевагою.
- Вільне володіння українською мовою та англійською мовою.
Необхідні компетенції:
-
- Надійність та відповідальність.
- Сильні комунікативні та міжособистісні навички.
- Орієнтація на результат та ініціативність.
- Здатність працювати в команді та самостійно.
- Критичне мислення та аналітичні здібності.
Для участі в конкурсі просимо надіслати резюме українською мовою та/або мотиваційний лист на адресу: [email protected] з темою «Comms Manager» до 1 липня 2025 року включно.
Фонд залишає за собою право контактувати лише з відібраними кандидатами.