Міжнародна благодійна організація «Фонд Східна Європа» в межах реалізації швейцарсько-української програми «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади (EGAP)» оголошує конкурс на пошук підрядника/-ків для реалізації Модуля Статусів підсистеми Єдиного соціального процесингу Єдиної інформаційної системи соціальної сфери з метою автоматизації процесу встановлення соціальних ознак та доопрацювання Єдиної інформаційної системи соціальної сфери з метою забезпечення функціонування Модуля Статусів.
Програма EGAP, що реалізується Фондом Східна Європа та Фондом Innovabridge у партнерстві з Міністерством цифрової трансформації України та фінансується Швейцарською агенцією розвитку та співробітництва, спрямована на використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій для вдосконалення якості врядування, покращення взаємодії влади та громадян і сприяння соціальним інноваціям в Україні.
ЛОТ №1: Реалізація Модуля Статусів підсистеми Єдиного соціального процесингу (ЄСП) Єдиної інформаційної системи соціальної сфери (ЄІССС) з метою автоматизації процесу встановлення, продовження, скасування соціальних ознак.
Мета створення Модуля Статусів - впровадження соціальних ознак та запровадження цифровізованого підходу до їх встановлення, продовження, скасування особам, з використанням державних електронних інформаційних ресурсів, і зменшення використання посвідчень та довідок у паперовій формі, що визначені законодавством, як документи, що підтверджують статус (відповідну соціальну ознаку) та/або право на соціальну підтримку відповідно до законодавства. В межах пілотного запуску необхідно розробити функціонал для встановлення, продовження та скасування соціальної ознаки багатодітної сімʼї, яка, своєю чергою, буде підставою для виникнення права на соціальну підтримку, що відповідає чинній соціальній ознаці.
Модуль Статусів, як модуль підсистеми ЄСП - відповідає за алгоритми та операції з інформацією про соціальні ознаки, здійснюючи їх обробку та зберігання на основі даних, отриманих як з внутрішніх, так і з зовнішніх джерел.
Реалізація логіки Модуля Статусів повинна відбуватися в рамках Технічних вимог, встановлених для модернізації ЄІССС та Технічних вимог для розробки Модуля Статусів.
Вимоги до подальшого розвитку Модуля Статусів з урахуванням вимог п.5.2 Технічних вимог Виконавець повинен врахувати та описати у Технічному завданні.
Вимоги до програмного забезпечення можуть бути уточнені на етапі підготовки Технічного завдання.
Документація що входить до поставки - за результатами розробки програмного забезпечення Виконавець зобов’язаний підготувати, погодити у Набувача та передати Набувачу пакет документів та матеріалів зазначених у п.7.1 - 7.2 Технічних вимог.
Виконавець зобов’язаний передати виключні права інтелектуальної власності на розроблений/доопрацьований функціонал.
Програмне забезпечення, що постачається, має бути розгорнуте та налаштоване на серверах визначених Набувачем.
Гарантійна підтримка - Виконавець повинен забезпечити Гарантійну підтримку створеного програмного забезпечення Модуля Статусів (виправлення помилок програмного забезпечення та оновлення версій) протягом не менше 18 (вісімнадцять) календарних місяців з дати підписання Акта приймання-передачі Програмного забезпечення. Вартість такої гарантійної підтримки має бути включена до загальної вартості послуг з розробки.
ЛОТ №2: Доопрацювання Єдиної інформаційної системи соціальної сфери (ЄІССС) з метою забезпечення функціонування Модуля Статусів.
Сьогодні в Україні є високий запит суспільства на надання соціальної підтримки, зокрема вразливим категоріям населення. Така діяльність є важливою частиною роботи Міністерства соціальної політики, яке формує політику у цій сфері та порядок надання тих чи інших видів соціальної підтримки. Наразі законодавство України у соціальній сфері передбачає понад 50 видів посвідчень/довідок, що видаються в паперовій формі та є документами, що підтверджують право на соціальну підтримку, та за наявності яких особи можуть реалізувати таке право. Загалом, нараховується більш як 200 видів соціальної підтримки. Водночас процес підтвердження можливості (реалізації) прав на соціальну підтримку ускладнюється через відсутність людиноцентричного підходу. Існуючий процес за яким в особи виникають права та за яким вона може підтвердити та реалізувати таке право за наявності посвідчення/довідки виданої у паперовій формі - є непрозорим, містить багато ризиків (наприклад, підробки документів), і потребує значних бюджетних витрат на адміністрування.
Метою доопрацювання ЄІССС є запровадження цифровізованого підходу до встановлення, продовження, скасування соціальної ознаки (ознак) особам, з використанням державних електронних інформаційних ресурсів, і зменшення використання посвідчень та довідок у паперовій формі, що визначені законодавством, як документи, що підтверджують відповідну (соціальну) ознаку та/або право на соціальну підтримку відповідно до законодавства.
Зовнішні інтеграції - у загальний обсяг робіт з модернізації ЄІССС входить побудова інтеграцій Модуля Статусів з зовнішніми інформаційними системами для забезпечення синхронізації даних, їх актуалізації та верифікації через ЄІССС. Зовнішня інформаційна взаємодія Модуля Статусів реалізується через існуюче рішення в ЄІССС , з інформаційними системами таких суб’єктів інформаційної взаємодії, як Мінцифри, Мінфін, Мінюст, МВС, МОН, Мінвет, ДПС, ДМС, ДСА, ПФУ, МОЗ, Мінсоцполітики та іншими органами, повноваження яких визначені чинним законодавством. Перелік інтеграцій не є вичерпним і може доповнюватись під час реалізації проєкту. Обмін інформацією з зовнішніми суб’єктами взаємодії та державними ресурсами повинен відбуватися через Систему електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів «Трембіта». За відсутності технічної можливості використання системи «Трембіта», за погодженням сторін інформаційної взаємодії, можуть бути застосовані альтернативні технології для обміну даними, включно з API. Детальний опис інформаційних обмінів наведений у п. 2.5 Технічних вимог.
Пілотний запуск доопрацьованої ЄІССС повинен відбутися з Модулем Статусів, в якому буде одна соціальна ознака – “Багатодітна сім’я”, маючи на меті забезпечення ефективності та точності експерименту шляхом включення однієї з найбільших пільгових категорій населення. Це дозволить врахувати всі особливости та потреби для оптимального розширення і вдосконалення ЄІССС надалі.
Вимоги до подальшого розвитку ЄІССС відповідно до п.5.2 Технічних вимог Виконавець повинен врахувати та описати у Технічному завданні.
Документація що входить до поставки - за результатами розробки програмного забезпечення Виконавець зобов’язаний підготувати, погодити у Набувача та передати Набувачу пакет документів та матеріалів зазначених у п.7.1 Технічних вимог та у Додатку 2 до Технічних вимог.
Вимоги до програмного забезпечення можуть бути уточнені на етапі підготовки Технічного завдання/модернізації програмного забезпечення.
Програмне забезпечення, що постачається, має бути розгорнуте та налаштоване на серверах визначених Набувачем.
Гарантійна підтримка - Виконавець повинен забезпечити Гарантійну підтримку модернізованого програмного забезпечення ЄІССС (виправлення помилок програмного забезпечення та оновлення версій) протягом не менше 18 (вісімнадцять) календарних місяців з дати підписання Акта приймання-передачі модернізованого Програмного забезпечення. Вартість такої гарантійної підтримки має бути включена до загальної вартості послуг з розробки.
Технічні вимоги по лотам надаються за запитом на електронну адресу: [email protected]
Вимоги до технологічного стеку.
Розробка має базуватись на мікросервісній архітектурі та імплементувати сучасні підходи і технології: контейнеризацію, балансування трафіку, асинхронну обробку запитів, паралелізм в обробці даних, деталізоване логування процесів, кешування даних.
Виконавець повинен надати документи/договори/відгуки на підтвердження експертизи та досвіду:
- автоматизації тривалих та складних бізнес процесів;
- обробки та накопичення великих обсягів інформації (БД в production близько 1 Тб);
- реалізації двосторонніх інтеграцій з зовнішніми системами через API, файли, пошту;
- реалізації принципу надійної доставки, транзакційності, ідемпотентності;
- імпорту та очистки даних з слабоструктурованих джерел інформації;
- реалізації предиктивних моделей;
- реалізації механізмів нотифікації користувачів про зміни в системі через push-нотифікації як для web, так і для мобільних додатків;
- розробки чат-ботів;
- розробки мобільних додатків, включно як частини загального рішення;
- роботи з Big Data.
Вимоги до навчання та підтримки користувачів.
Виконавець повинен надати документи/договори/відгуки на підтвердження експертизи та досвіду:
- організації та проведення навчань користувачів/адміністраторів: онлайн та офлайн;
- розробки навчальних програм для державних органів (МінСоц) та місцевих адміністрацій;
- надання постійної підтримки користувачам у процесі освоєння систем;
- формування індивідуального підходу: навчальні курси адаптуються під потреби кожного клієнта/розробці програм навчання на замовлення, відповідно до специфіки діяльності замовника.
А також Виконавець повинен надати підтвердження можливості забезпечення окремого тестового майданчика для реалістичного тренування та підготовки.
Вимоги до ІТ-інфраструктури та безпеки.
Виконавець повинен надати сертифікати/договори/відгуки на підтвердження:
- наявності у складі залученої до розробки команди сертифікованих спеціалістів по менеджменту інформаційної безпеки;
- досвіду централізованого управління резервуванням;
- досвіду адміністрування високонавантажених систем.
Загальні вимоги до Виконавця:
- досвід розробки програмного забезпечення не менше 3 років;
- досвід розробки державних інформаційних систем/реєстрів не менше 3 років;
- Виконавець має зазначити пропозицію щодо технологічного стеку у заявці на участь у конкурсі, надати сертифікати/резюме/документи/договори/відгуки тощо на підтвердження відповідності вимогам до технологічного стеку, навчання та підтримки користувачів, ІТ-інфраструктури та безпеки.
Критерії відбору:
- досвід виконання аналогічних завдань;
- кваліфікація залучених експертів;
- ціна;
- термін виконання робіт.
ВАЖЛИВО! В тому разі, коли загальна вартість найнижчої пропозиції Учасника серед тих, що були отримані, перевищує заплановані бюджетні витрати Замовника, останній на етапі оцінки пропозицій має право звернутися до потенційного переможця конкурсу з пропозицією зменшення його цінової пропозиції.
Порядок подання пропозицій
Пропозиції приймаються від фізичних осіб-підприємців (далі – ФОП) та юридичних осіб (далі – ЮО).
Пропозиція оформлюється на бланку ЮО/ФОП (за наявності) відповідно до аплікаційної форми (посилання під заголовком оголошення), підписується уповноваженою посадовою особою учасника та скріплюється печаткою (за наявності). До пропозиції обов’язково має бути додана:
- копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
- копія документу, що підтверджує повноваження посадової особи, яка представляє заявника.
ВАЖЛИВО! Всі пропозиції учасників мають надаватися без ПДВ та у єдиній валюті – українська гривня. Посилання на відповідний еквівалент вартості пропозиції у будь-якій іноземній валюті має місце бути тільки як додаткова інформація та не може бути використана для порівняння цінових пропозицій учасників.
На конверті має бути зазначене повне найменування або ПІБ заявника, його місцерозташування, прізвище, ім’я, по батькові уповноваженої особи, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, номери контактних телефонів.
ВАЖЛИВО! Допускається подання пропозиції лише на один Лот.
Просимо звернути увагу, що Фонд Східна Європа є суб’єктом, що звільняється від сплати податку на додану вартість, на підставі статті 3.1 Угоди між Урядом України та Урядом Швейцарської Конфедерації про технічне та фінансове співробітництво від 13 жовтня 1997 року, реєстраційної картки проекту №3311, та пункту 3.2 статті 3 Податкового кодексу України. Тобто, Фонд Східна Європа проводитиме оплату за товари без врахування ПДВ.
Терміни та адреса подання заявок
Оригінали заявок на участь у конкурсі мають бути отримані Фондом Східна Європа у паперовій формі на адресу Програми EGAP Фонду Східна Європа, а електронна копія пропозицій має бути надіслана на електронну пошту [email protected] не пізніше 25 листопада 2024 року. У темі листа просимо зазначити «Модуль статусів» та номер лоту.