Конкурс на пошук підрядника для розробки комунікаційної стратегії та виконання операційних комунікаційних завдань

Завершено: 24.07.2024

Завантажити форму заявки

Міжнародна благодійна організація «Фонд Східна Європа» в межах реалізації швейцарсько-української програми «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади (EGAP)» оголошує конкурс на пошук підрядника для розробки комунікаційної стратегії, а також виконання операційних комунікаційних завдань терміном на один рік.

На меті – забезпечити комунікаційну підтримку впровадженню інформаційно-комунікаційних систем (ІКС), що розробляються в межах програми EGAP та у співпраці з бенефіціарами систем – органами державної влади, що несе за собою зміни в існуючому законодавстві та порядку надання певних публічних послуг для різних груп громадян.

Завдання:

1. Розробка комунікаційної стратегії:

  • Вивчення та аналіз змін, що передбачає впровадження ІКС, вигод та наслідків.
  • За потреби – проведення досліджень за запропонованою методологією.
  • Інтерв'ювання членів проєктної команди та представників бенефіціара.
  • Аналіз наявних організаційних та комунікаційних ресурсів команд.
  • Проведення медіааудиту, аналіз інфополя та соціальних мереж.
  • Визначення комунікаційних цілей, задач та ризиків комунікації.
  • Визначення позиціонування та стейкхолдерів (цільових аудиторій) проєкту.
  • Розробка комунікаційної стратегії та ключових повідомлень, каналів та інструментів комунікації.

2. Операційна робота та комунікаційний супровід:

  • Розробка коротко- та довгострокового комунікаційного плану згідно затвердженої комунікаційної стратегії.
  • Розробка ключових меседжів (меседж-боксів) та текстів різних форматів (пресанонсів, пресрелізів, авторських колонок, статей тощо), в тому числі – для соціальних мереж.
  • Формування подієвого ряду, підготовка тез для участі ключових спікерів у публічних заходах.
  • Підготовка рекомендацій щодо вибору медіа, пітчинг тем представникам ЗМІ, підготовка та розміщення матеріалів у ЗМІ, зокрема, в міжнародних.
  • Консультування щодо роботи з експертами та ЗМІ.
  • Моніторинг та контроль: здійснення медіамоніторингу, формування звітності, корегування комунікаційного плану за потреби та інші завдання.

Критерії оцінювання конкурсних заявок:

Заявки конкурсантів оцінюватимуть за критеріями якості та вартості, при цьому якість пропозиції забезпечує 50% оцінки, фінансова складова – 50%.

До критеріїв якості належить:

  • Оцінка попереднього досвіду заявника. Конкурсанти мають продемонструвати кейси своїх комунікаційних проєктів, включно з прикладами розроблених стратегій та результатів їхньої реалізації.
  • Оцінка кадрового потенціалу конкурсанта. Портфоліо, яке описує його можливості з точки зору кваліфікації кадрів, залучених для надання замовлених послуг у повному обсязі.
  • Наявність позитивних рекомендації від замовників (не менше двох).

 До критеріїв фінансової оцінки належить:

  • Реалістичність бюджету. Відповідність зазначеної вартості робіт середньоринковим розцінкам.
  • Економічна вигідність. Конкурентоспроможності вартості пропозиції порівняно з іншими заявками, враховуючи співвідношення «ціна-якість».

Також звертаємо увагу на те, що наявність успішного досвіду з упровадження комунікаційних кампаній у державному та громадському секторах буде перевагою.

Зацікавлених у відборі представників просимо надати свої пропозиції, скориставшись запропонованою формою заявки.

Порядок подання пропозицій:

Пропозиції приймаються від фізичних осіб-підприємців (далі – ФОП) та юридичних осіб (далі – ЮО).

Пропозиція оформлюється на бланку ЮО/ФОП (за наявності) відповідно до аплікаційної форми (посилання під заголовком оголошення), підписується уповноваженою посадовою особою учасника та скріплюється печаткою (за наявності).

До пропозиції обов’язково має бути додана:

  • копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
  • копія документу, що підтверджує повноваження посадової особи, яка представляє заявника.

Важливо! Всі пропозиції учасників мають надаватися без ПДВ та у єдиній валюті – українська гривня. Посилання на відповідний еквівалент вартості пропозиції у будь-якій іноземній валюті має місце бути тільки як додаткова інформація та не може бути використана для порівняння цінових пропозицій учасників.

Пропозиції (пакет документів) подаються у запечатаному конверті, завіреному підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою (за наявності).

Просимо звернути увагу, що Фонд Східна Європа є суб’єктом, який звільняється від сплати податку на додану вартість на підставі статті 3.1 Угоди між Урядом України та Урядом Швейцарської Конфедерації про технічне та фінансове співробітництво від 13 жовтня 1997 року, а також пункту 3.2 статті 3 та підпункту 197.11 статті 197 Податкового кодексу України, що відображено в реєстраційній картці про державну реєстрацію Програми EGAP № 4278-14 від 3 травня 2024 року. Тобто, Фонд Східна Європа проводитиме оплату за послуги без врахування ПДВ.

Терміни та адреса подання заявок:

Підписані та оформлені належним чином оригінали заявок на участь у конкурсі мають бути отримані Фондом Східна Європа у паперовій формі на адресу Програми EGAP Фонду Східна Європа та/або в електронній формі в ПДФ-форматі на пошту [email protected] не пізніше 24 липня 2024 року (включно) із зазначенням теми листа «Підрядник для розробки комунікаційної стратегії».   

Адреса: 01032, Київ, вул. Саксаганського 96, 5 поверх, офіс 508