Конкурс на пошук підрядника для розробки комунікаційної стратегії та виконання операційних комунікаційних завдань

Завершено: 24.07.2024

Завантажити форму заявки

Міжнародна благодійна організація «Фонд Східна Європа» в межах реалізації швейцарсько-української програми «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади (EGAP)» оголошує конкурс на пошук підрядника для розробки комунікаційної стратегії, а також виконання операційних комунікаційних завдань терміном на один рік.

На меті – забезпечити комунікаційну підтримку впровадженню інформаційно-комунікаційних систем (ІКС), що розробляються в межах програми EGAP та у співпраці з бенефіціарами систем – органами державної влади, що несе за собою зміни в існуючому законодавстві та порядку надання певних публічних послуг для різних груп громадян.

Завдання:

1. Розробка комунікаційної стратегії:

  • Вивчення та аналіз змін, що передбачає впровадження ІКС, вигод та наслідків.
  • За потреби – проведення досліджень за запропонованою методологією.
  • Інтерв'ювання членів проєктної команди та представників бенефіціара.
  • Аналіз наявних організаційних та комунікаційних ресурсів команд.
  • Проведення медіааудиту, аналіз інфополя та соціальних мереж.
  • Визначення комунікаційних цілей, задач та ризиків комунікації.
  • Визначення позиціонування та стейкхолдерів (цільових аудиторій) проєкту.
  • Розробка комунікаційної стратегії та ключових повідомлень, каналів та інструментів комунікації.

2. Операційна робота та комунікаційний супровід:

  • Розробка коротко- та довгострокового комунікаційного плану згідно затвердженої комунікаційної стратегії.
  • Розробка ключових меседжів (меседж-боксів) та текстів різних форматів (пресанонсів, пресрелізів, авторських колонок, статей тощо), в тому числі – для соціальних мереж.
  • Формування подієвого ряду, підготовка тез для участі ключових спікерів у публічних заходах.
  • Підготовка рекомендацій щодо вибору медіа, пітчинг тем представникам ЗМІ, підготовка та розміщення матеріалів у ЗМІ, зокрема, в міжнародних.
  • Консультування щодо роботи з експертами та ЗМІ.
  • Моніторинг та контроль: здійснення медіамоніторингу, формування звітності, корегування комунікаційного плану за потреби та інші завдання.

Критерії оцінювання конкурсних заявок:

Заявки конкурсантів оцінюватимуть за критеріями якості та вартості, при цьому якість пропозиції забезпечує 50% оцінки, фінансова складова – 50%.

До критеріїв якості належить:

  • Оцінка попереднього досвіду заявника. Конкурсанти мають продемонструвати кейси своїх комунікаційних проєктів, включно з прикладами розроблених стратегій та результатів їхньої реалізації.
  • Оцінка кадрового потенціалу конкурсанта. Портфоліо, яке описує його можливості з точки зору кваліфікації кадрів, залучених для надання замовлених послуг у повному обсязі.
  • Наявність позитивних рекомендації від замовників (не менше двох).

 До критеріїв фінансової оцінки належить:

  • Реалістичність бюджету. Відповідність зазначеної вартості робіт середньоринковим розцінкам.
  • Економічна вигідність. Конкурентоспроможності вартості пропозиції порівняно з іншими заявками, враховуючи співвідношення «ціна-якість».

Також звертаємо увагу на те, що наявність успішного досвіду з упровадження комунікаційних кампаній у державному та громадському секторах буде перевагою.

Зацікавлених у відборі представників просимо надати свої пропозиції, скориставшись запропонованою формою заявки.

Порядок подання пропозицій:

Пропозиції приймаються від фізичних осіб-підприємців (далі – ФОП) та юридичних осіб (далі – ЮО).

Пропозиція оформлюється на бланку ЮО/ФОП (за наявності) відповідно до аплікаційної форми (посилання під заголовком оголошення), підписується уповноваженою посадовою особою учасника та скріплюється печаткою (за наявності).

До пропозиції обов’язково має бути додана:

  • копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
  • копія документу, що підтверджує повноваження посадової особи, яка представляє заявника.

Важливо! Всі пропозиції учасників мають надаватися без ПДВ та у єдиній валюті – українська гривня. Посилання на відповідний еквівалент вартості пропозиції у будь-якій іноземній валюті має місце бути тільки як додаткова інформація та не може бути використана для порівняння цінових пропозицій учасників.

Пропозиції (пакет документів) подаються у запечатаному конверті, завіреному підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою (за наявності).

На конверті має бути зазначено повне найменування або ПІБ заявника, його місцезнаходження, прізвище, ім’я, по батькові уповноваженої особи, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, номери контактних телефонів.

Просимо звернути увагу, що Фонд Східна Європа є суб’єктом, який звільняється від сплати податку на додану вартість на підставі статті 3.1 Угоди між Урядом України та Урядом Швейцарської Конфедерації про технічне та фінансове співробітництво від 13 жовтня 1997 року, а також пункту 3.2 статті 3 та підпункту 197.11 статті 197 Податкового кодексу України, що відображено в реєстраційній картці про державну реєстрацію Програми EGAP № 4278-14 від 3 травня 2024 року. Тобто, Фонд Східна Європа проводитиме оплату за послуги без врахування ПДВ.

Терміни та адреса подання заявок:

Оригінали заявок (пакет документів) на участь у конкурсі мають бути надіслані у паперовій формі на адресу Програми EGAP.

Електронна копія пропозиції (пакету документів) має бути надіслана на електронну пошту [email protected] не пізніше 24 липня 2024 року (включно) із зазначенням теми листа «Підрядник для розробки комунікаційної стратегії».   

Адреса: 01032, Київ, вул. Саксаганського 96, 5 поверх, офіс 508