Міжнародна благодійна організація «Фонд Східна Європа» в межах реалізації швейцарсько-української програми «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади (EGAP)» оголошує конкурс на пошук Комунікаційного/ої дизайнера/ки.
Програма EGAP, що реалізується Фондом Східна Європа та Фондом Innovabridge у партнерстві з Міністерством цифрової трансформації України та фінансується Швейцарською агенцією розвитку та співробітництва, спрямована на використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій для вдосконалення якості врядування, покращення взаємодії влади та громадян і сприяння соціальним інноваціям в Україні.
Обов'язки:
- підготовка шаблонів і презентацій;
- розробка креативів для соціальних мереж;
- узгодження контенту для публікації в медіа;
- підготовка матеріалів в друк;
- допомога з матеріалами для внутрішньої бібліотеки контенту (обкладинки, анонси в соцмережах);
- тісна командна співпраця з командою впровадження та комунікаційною командою.
Вимоги до кандидатів:
- досвід роботи у рекламному агентстві, маркетинг-відділі не менше року та у дизайні в цілому від 2 років;
- вміння домовлятись і обробляти фідбек великої кількості стейкхолдерів;
- досвід в підготовці темплейтів для презентації;
- вміння готувати креативи для соціальних мереж;
- навички додрукарської підготовки;
- впевнене володіння Figma, Illustrator та інструментами для створення презентацій;
- розуміння правил побудови композиції, типографіки, кольору;
- навички роботи з існуючими гайдлайнами та дизайн-системою в Figma;
- базове розуміння продуктової складової застосунків, веб-додатків (потрібно буде заонбордитись в продукт і під час роботи постійно використовувати екрани з додатку);
- достатній рівень пітчингу власних ідей;
- вміння працювати в рамках невизначеності та формувати технічне завдання у співпраці зі стейкхолдером.
Для участі в конкурсі просимо надіслати мотиваційний лист та резюме на адресу [email protected] з поміткою «Marketing Designer» до 1 травня 2024 року включно.