Міжнародна благодійна організація «Фонд Східна Європа» в межах реалізації швейцарсько-української програми «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади (EGAP)» оголошує конкурс на пошук відеомонтажера для рекламних відео.
Програма EGAP, що реалізується Фондом Східна Європа та Фондом Innovabridge у партнерстві з Міністерством цифрової трансформації України та фінансується Швейцарською агенцією розвитку та співробітництва, спрямована на використання цифрових технологій задля вдосконалення якості врядування, покращення взаємодії влади, бізнесу та громадян і сприяння соціальним інноваціям в Україні.
Обов’язки:
-
Створювати рекламні банери для Meta Ads, Google Ads, TikTok Ads — з урахуванням специфіки кожної платформи (формати, співвідношення сторін, обмеження по тексту тощо);
-
Робити адаптації одного дизайну під різні формати та розміри (наприклад, square, story, feed, display);
-
Дотримуватись брендбуку;
-
Використовувати надані фото (наприклад: екранів, моделей) та додавати графічні елементи — іконки, CTA;
-
Додавати україномовні та англомовні тексти (ми даємо готові копі);
-
Пропонувати покращення щодо дизайну або нові варіанти візуальних рішень;
-
Готувати фінальні макети в PNG та/або FIGMA;
-
Дотримуватись дедлайнів.
Необхідні компетенції:
-
Досвід у створенні графіки для цифрової реклами.
-
Розуміння особливостей дизайну для різних онлайн-платформ.
-
Вміння працювати з візуальними матеріалами та текстами.
-
Здатність адаптувати дизайн під різні формати.
-
Креативний підхід та увага до деталей.
-
Впевнене володіння професійними дизайн-інструментами.
-
Організованість і вміння працювати в рамках дедлайнів.
Для участі в конкурсі просимо надіслати резюме та / або мотиваційний лист на адресу [email protected] з позначкою «Графічний дизайнер для рекламних кампаній» до 30 червня 2025 року включно.