Конкурс на пошук графічного дизайнера / дизайнерки для рекламних кампаній

Дедлайн: 30.06.2025

Міжнародна благодійна організація «Фонд Східна Європа» в межах реалізації швейцарсько-української програми «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади (EGAP)» оголошує конкурс на пошук відеомонтажера для рекламних відео.

Програма EGAP, що реалізується Фондом Східна Європа та Фондом Innovabridge у партнерстві з Міністерством цифрової трансформації України та фінансується Швейцарською агенцією розвитку та співробітництва, спрямована на використання цифрових технологій задля вдосконалення якості врядування, покращення взаємодії влади, бізнесу та громадян і сприяння соціальним інноваціям в Україні.

Обов’язки:

  • Створювати рекламні банери для Meta Ads, Google Ads, TikTok Ads — з урахуванням специфіки кожної платформи (формати, співвідношення сторін, обмеження по тексту тощо);

  • Робити адаптації одного дизайну під різні формати та розміри (наприклад, square, story, feed, display);

  • Дотримуватись брендбуку;

  • Використовувати надані фото (наприклад: екранів, моделей) та додавати графічні елементи — іконки, CTA;

  • Додавати україномовні та англомовні тексти (ми даємо готові копі);

  • Пропонувати покращення щодо дизайну або нові варіанти візуальних рішень;

  • Готувати фінальні макети в PNG та/або FIGMA;

  • Дотримуватись дедлайнів.

Необхідні компетенції:

  • Досвід у створенні графіки для цифрової реклами.

  • Розуміння особливостей дизайну для різних онлайн-платформ.

  • Вміння працювати з візуальними матеріалами та текстами.

  • Здатність адаптувати дизайн під різні формати.

  • Креативний підхід та увага до деталей.

  • Впевнене володіння професійними дизайн-інструментами.

  • Організованість і вміння працювати в рамках дедлайнів.

Для участі в конкурсі просимо надіслати резюме та / або мотиваційний лист на адресу [email protected] з позначкою «Графічний дизайнер для рекламних кампаній» до 30 червня 2025 року включно.