Конкурс на пошук бізнес-аналітика (Business Analyst)

Дедлайн: 25.03.2025

Міжнародна благодійна організація «Фонд Східна Європа» в межах реалізації швейцарсько-української програми «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади (EGAP)» оголошує конкурс на бізнес-аналітика.

Програма EGAP, що реалізується Фондом Східна Європа та Фондом Innovabridge у партнерстві з Міністерством цифрової трансформації України та фінансується Швейцарською агенцією розвитку та співробітництва, спрямована на використання цифрових технологій задля вдосконалення якості врядування, покращення взаємодії влади, бізнесу та громадян і сприяння соціальним інноваціям в Україні.

Формат роботи: повна зайнятість, віддалено.

Протягом 2025 року в Україні втілюється реформа медико-соціальної експертизи та впровадження оцінювання повсякденного функціонування, яке спрямоване на підтримку громадянина з обмеженнями щодо виконання повсякденних завдань задля ведення максимально можливого повноцінного життя. У рамках реформи впроваджується електронна система на базі Платформи державних реєстрів Дія.Engine, яка має бути якісно удосконалена протягом 2025 року та інтегрована з мінімум 5 державними реєстрами.

Для тісної взаємодії та підтримки IT Product & Project менеджера, шукаємо бізнес-аналітика.

Обов’язки:

1. Аналітика та документування вимог:

  • збір, аналіз та структурування вимог від замовників, користувачів та стейкхолдерів;
  • формування та підтримка BRD (Business Requirements Document), PRD (Product Requirements Document), User Stories, Use Cases;
  • візуалізація процесів за допомогою UML, BPMN, ER-діаграм.

2. Технічна документація:

  • створення та оновлення документації до продуктів: інструкції для користувачів;
  • ведення документації в Confluence, Google Docs;
  • написання довідкових матеріалів, whitepapers, технічних статей;
  • робота з термінологією та забезпечення узгодженості всіх документів.

3. Підтримка бізнес-аналізу:

  • проведення інтерв’ю та збору інформації від команди розробки, клієнтів, партнерів;
  • аналіз функціональних можливостей програмних рішень та їх покращення;
  • взаємодія з розробниками, тестувальниками, менеджерами та іншими командами;
  • робота з Jira для відстеження задач та беклогу.

4. Контроль якості та валідація вимог:

  • перевірка відповідності вимог технічним можливостям;
  • підготовка тест-кейсів, сценаріїв для UAT (User Acceptance Testing);
  • взаємодія з QA-командою для перевірки реалізації функціоналу;
  • підготовка презентацій, аналітичних звітів, summary-документів;
  • допомога у веденні зустрічей та складанні follow-up документів;
  • адміністративна підтримка product & project manager.

5. Підтримка комунікацій та звітність.

Необхідні навички та вимоги:

1. Досвід роботи:

  • від 2+ роки у ролі Business Analyst, Product Analyst або суміжних ролях;
  • досвід у зборі та аналізі вимог, написанні технічної документації;
  • досвід роботи в медичних проєктах буде перевагою.

2. Технічні навички:

  • розуміння життєвого циклу розробки (SDLC, Agile, Scrum, Waterfall);
  • досвід роботи з Jira, Confluence;
  • навички створення UML-діаграм, BPMN-нотацій;
  • базове розуміння роботи API.

3. Інструменти та стандарти:

  • вміння працювати з CMS-системами для документації (ReadTheDocs, GitBook, Wiki);
  • буде перевагою: досвід роботи з аналітичними інструментами SQL, Power BI.

4. Мови та комунікаційні навички:

  • вільне володіння українською, буде перевагою: вільне володіння англійською (Upper-Intermediate і вище);
  • відмінні навички написання зрозумілих та структурованих текстів;
  • уміння спілкуватися з технічними та бізнес-стейкхолдерами.

5. Відповідні сертифікації та освіта будуть перевагою.

Для участі в конкурсі просимо надіслати мотиваційний лист та резюме на адресу [email protected] з позначкою «Бізнес-аналітик» до 25 березня 2025 року включно.