• Про нас
  • Компоненти
  • Наші проєкти
  • Публікації
  • Конкурси
  • Проєкти

    Головна ціль електронних послуг зиск для користувачів. Саме тому ми хотіли, щоб якомога більше громадян дізналися про переваги саме онлайн-оформлення державних послуг. Героєм однієї з таких просвітницьких кампаній став інтернет-мем Гусь. 

    Гусь символ простоти. Він іронічно розповідає про все, що помічає навколо, пояснює складні речі й не боїться говорити правду. Тому він так подобається багатьом.

    Якщо у нього не виникло труднощів з оформлення документів просто з дому, то це вдасться кожному. Серед прикладів послуг, які можна отримати з комп’ютера, – допомога при народженні дитини, відкриття ФОП, оформлення будівництва та житлової субсидії, отримання довідки про несудимість та витягу про земельну ділянку. І все це – «без черг, посередників і хабарів».

    Соціальна реклама була розроблена Програмою EGAP у співпраці з Державним агентством з питань електронного урядування (нині Міністерство цифрової трансформації України) та групою компаній «Art Nation» (правовласником ТМ).

    Сюжети з Гусем розміщували на сітілайтах та білбордах у містах-мільйонниках, у потягах «Укрзалізниці», відділеннях «Укрпошти», а в інтернеті був розповсюджений відеоролик, контекстна та банерна реклама. 

    Народження дитини – відповідальний етап, що потребує планування і додаткових витрат. Допомога при народженні дитини передбачена державою і надається одному з батьків або опікуну, разом із яким постійно проживає малюк. Спрощений варіант отримання послуги доступний онлайн завдяки Програмі EGAP.

    Батьки немовляти не мають часу навіть на сон, не те що на чатування у чергах. Саме для них ми спростили отримання допомоги при народженні дитини до кількох кліків. 

    Що потрібно зробити?

    1. Зареєструватись чи авторизуватись у кабінеті електронних послуг Міністерства соціальної політики.
    2. Заповнити онлайн-форму на отримання послуги та завірити її електронним підписом.
    3. Заповнена заява автоматично надсилається до органів соціального захисту.
    4. У разі правильно заповненої форми, після отримання заяви орган соціального захисту призначить вам допомогу: не пізніше ніж наступного дня при поданні з ЕЦП та за 15 днів при використанні е-пошти.

    Допомога при народженні дитини становить 41 280 гривень. Виплата допомоги здійснюється одноразово сумою 10 320 гривень, решта допомоги виплачується протягом наступних 36 місяців рівними частинами (860 грн на місяць).

    Послугу вже розміщено на Порталі Дія – єдиному вікні для спілкування громадян і бізнесу з державою.

    Відеоролик Координатора компоненту «Е-послуги» Олексія Зелів’янського щодо допомоги при народженні онлайн.

    Від 1 січня 2019 року в Україні працює соціальна програма «Муніципальна няня». Тепер Уряд може відшкодовувати батькам частину зарплати няні, яка доглядає дітей до трьох років. Це – приємний бонус для батьків та можливість для нянь працювати офіційно, а також мати право на трудовий стаж. Програма EGAP сприяла доступності цієї послуги онлайн.

    Муніципальна няня – це будь-яка фізична особа-підприємець або юридична особа, що може надавати послуги няні, з якою укладено угоду або договір про догляд за дитиною до трьох років. Право на «Муніципальну няню» мають батьки або опікуни дітей до трьох років, які уклали офіційну угоду з нянею. Ця компенсація не скасовує декретних виплат і відпустки по догляду за дитиною чи інших соціальних пільг та виплат, які отримує родина.

    Що потрібно зробити? 

    1. Зареєструватись чи авторизуватись за посиланням.
    2. Заповнити дві заяви: про надання компенсації послуги «Муніципальна няня» та перерахування коштів для компенсації.
    3. До заяви додати:
    • скановану копію договору між отримувачем послуги та нянею;
    • скановану копію підтвердження оплати няні: чек, розрахункова квитанція, витяг із банківського рахунку;
    • скановану копію свідоцтва про народження дитини;
    • скановану копію документа, що засвідчує проживання на території України, для іноземців та осіб без громадянства.

    4. Накласти електронний підпис та надіслати.

    Сума відшкодування залежить тільки від розміру прожиткового мінімуму на дітей віком до шести років. 

    Послугу вже розміщено на Порталі Дія – єдиному вікні для спілкування громадян і бізнесу з державою.

    Онлайн-реєстрація ГО одна з перших е-послуг винятково для громадського сектору, розроблена Програмою EGAP у співпраці з Міністерством юстиції України та Державним агентством з питань електронного урядування (нині Міністерство цифрової трансформації України). Сервіс дозволяє як подати документи, так і отримати відповідь про реєстрацію ГО онлайн.

    Громадські організації – невід’ємна частина громадянського суспільства. Вони дозволяють активно впливати на життя держави, роблять соціальне життя дієвим, упорядкованим і більш динамічним. 

    Від червня 2019 року зареєструвати ГО можна онлайн, незалежно від того, де перебувають його засновники. 

    Що потрібно зробити?

    1. Авторизуватись у персональному кабінеті «Онлайн-будинку юстиції».
    2. Сформувати заяву, долучивши до неї перелік необхідних документів у форматі PDF.
    3. Підписати документи цифровим підписом. 
    4. Державний реєстратор отримає документи для ухвалення відповідного рішення. Їх розглянуть за три доби. 

    Кілька засновників – не перешкода. Тепер кожен із них може підписувати документи дистанційно. Заявник надає доступ до документів, що подають, співзасновникам організації за лінком. Після підпису всіма співзасновниками документи автоматично надсилаються держреєстратору.

    Онлайн-подання заяви та необхідного пакету документів забирає не більше 30 хвилин. Ця та десятки інших послуг доступні на Урядовому порталі та онлайн-платформі Дія – єдиному вікні для спілкування громадян і бізнесу з державою.

    Відеоролик Координатора компоненту “Е-послуги” Олексія Зелів’янського про онлайн реєстрацію громадської організації.

    Багатьох ризиків можна уникнути, витративши кілька хвилин на перевірку даних. Перевірка недійсних документів онлайн дає можливість миттєво перевірити наявність паспорта громадянина України у базі даних Міністерства внутрішніх справ і Державної міграційної служби.

    Перевірка за базою недійсних документів допоможе не стати жертвою шахраїв із підробленими паспортами, знадобиться роботодавцям, громадянам і організаціям, які довіряють своє майно чи матеріальні цінності іншим особам.

    Сервіс особливо корисний через велику кількість паспортів-книжечок, які легко підробити. Заміна документів на захищені біометричні ID-паспорти триватиме ще кілька років.

    У базі можна перевірити: 

    • паспорт громадянина України;
    • паспорт громадянина України для виїзду за кордон;
    • тимчасове посвідчення громадянина України;
    • посвідчення особи без громадянства для виїзду за кордон;
    • посвідчення біженця;
    • проїзний документ дитини та інші.

    Що потрібно зробити?

    1. Завітати на Урядовий портал до розділу Електронні послуги, вибрати категорію Громадянство та міграціяПаспортні документиПеревірка недійсних документів.
    2. Зазначити тип документу (паспорт, посвідка, проїзний тощо), його серію і номер.
    3. Одразу отримати результат.

    Сервіс оновлюється щоденно і містить інформацію майже про один мільйон недійсних, викрадених або втрачених документів. 

    Ця та десятки інших послуг доступні на Урядовому порталі та онлайн-платформі Дія – єдиному вікні для спілкування громадян і бізнесу з державою.

    Відеоролик Координатора компоненту “Е-послуги” Олексія Зелів’янського про перевірку паспорта онлайн.

    2019 року субсидію отримали понад чотири млн сімей, 2018 року 6,8 млн. Програма EGAP із Міністерством соціальної політики України та Державним агентством з питань електронного урядування України (нині Міністерство цифрової трансформації України) зробили цю послугу доступною кожному онлайн.

    Інформація про нарахування субсидії належить до трійки найбільш затребуваних онлайн-запитів. Право на отримання субсидії має кожна родина або особа, чиї витрати на оплату житлово-комунальних послуг перевищують у середньому 15% щомісячного сукупного доходу.

    Від жовтня 2015 року оформити субсидію можна онлайн. 24 години на добу. Сім днів на тиждень і без потреби фізично взаємодіяти з чиновниками, без жодних черг і ходінь кабінетами. 

    Що потрібно зробити?

    1. Завітати на Урядовий портал до розділу Електронні послуги, обрати категорію Допомога і пільги Призначення житлових субсидій
    2. Скористатися цифровим підписом, MobileID або BankID, щоб оформити послугу онлайн. Інструкція, як користуватися цифровим підписом, тут. Надіслати документи на попередній розгляд можна за допомогою електронної пошти, а вже потім прийти до соцорганів для особистого спілкування і підписання документів у паперовій формі.
    3. Заповнити онлайн-форму та отримати результати на електронну пошту.

    За час існування послугою скористались понад 320 тисяч громадян.

    Ця та десятки інших послуг доступні на Урядовому порталі та онлайн-платформі Дія – єдиному вікні для спілкування громадян і бізнесу з державою.

    Відеоролик Олексія Зелів’янського про онлайн-інструменти для електронного підпису.

    Довідка про відсутність судимості один із найнеобхідніших документів для роботи, подорожей і підприємництва доступна до замовлення онлайн від 2017 року завдяки Програмі EGAP.

    Щороку понад 800 тисяч громадян замовляють довідку про несудимість у сервісних центрах МВС. Документ може знадобитися на роботі, для отримання візи, участі у тендері, при усиновленні чи встановленні опіки, оформленні громадянства, документів чи отримання ліцензій. 

    Разом із Міністерством внутрішніх справ і Державним агентством з питань електронного урядування (нині – Міністерство цифрової трансформації України) ми спростили її отримання з годин очікувань у чергах до кількох кліків.

    Що потрібно зробити? 

    1. Завітати на Урядовий портал до розділу Електронні послуги або скористатися онлайн-платформою Дія.
    2. Авторизуватися за допомогою цифрового підпису і заповнити просту анкету.
    3. Отримати довідку на електронну пошту або в особистому кабінеті в Дії. Паперовий оригінал можна забрати у будь-якому сервісному центрі МВС (незалежно від місця реєстрації).

    Від вересня 2017 року наш сервіс спростив життя більш ніж 40 тисячам громадян. Ця та десятки інших послуг доступні на Урядовому порталі та онлайн-платформі Дія – єдиному вікні для спілкування громадян і бізнесу з державою.

    Відеоролик Координатора компоненту “Е-послуги” Олексія Зелів’янського щодо довідки про несудимість онлайн.

    Важливий елемент цифровізації регіонів – автоматизація Центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП). Вони стають обличчям цифрової трансформації, забезпечуючи якісне і швидке надання адмінпослуг без бюрократії, черг і зайвих витрат часу.

    Майже кожен громадянин України хоча б раз на рік звертається за отриманням адміністративних послуг. Оформити прописку, зареєструвати право власності на нерухоме майно, отримати ліцензію на провадження підприємницької діяльності – всі ці послуги можна швидко отримати під одним дахом. У Центрі надання адміністративних послуг громадяни можуть отримувати максимальний сервіс у найкоротший строк та за мінімальної кількості візитів.

    У межах першої фази Програми EGAP ми запровадили для ЦНАПів:

    • електронний облік звернень, завдяки якому всі вхідні заяви реєструються в електронній формі, далі автоматично контролюються терміни, заявник отримує повідомлення про готовність;
    • систему електронної черги на вході до ЦНАПу, планувати візит можна онлайн;
    • мобільні робочі місця;
    • інформаційні термінали для людей з інвалідністю;
    • регіональні портали послуг.

    Цифрова трансформація регіонів – один із пріоритетних напрямків нашої роботи. У першій фазі Програми EGAP у 2015–2019 рр., разом із державними обласними адміністраціями, органами місцевого самоврядування та громадськими організаціями, ми розробили та втілили регіональні програми інформатизації. 

    Регіональна програма інформатизації – це документ, який створюється та затверджується згідно із Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», керуючись законами України «Про Національну програму інформатизації», «Про державні цільові програми». 

    Усі заходи, спрямовані на розвиток інформативного простору в регіонах, як-то запровадження електронного документообігу, впровадження нових та підтримка наявних інформаційних систем, якраз і є заходами інформатизації та мають відображатись у відповідній програмі на відповідному рівні.

    Цей документ регламентує фінансування розвитку інформатизації у регіоні. Програма складається з концепції, завдань на три роки, завдань (робіт) на наступний бюджетний рік, а також паспорта програми. Його мета – забезпечити доступ громадян до цифрових послуг, впроваджуючи інноваційні підходи, інструменти й технології електронного урядування, електронної демократії.