Успіхи інкубаційної програми EGAP Challenge

Інкубаційна програма EGAP Challenge продовжується. Про те, яких успіхів досягли команди в Дніпрі та що отримали від інкубації вже зараз, читайте далі.

Інкубаційна програма у Дніпрі розпочалася 19 липня 2016 р. Участь у ній взяли чотири проекти: Виборча варта, OpenDataBot, Photofact та EduPay.

«Введення в high tech entrepreneurship», «Побудова бізнес-моделі», «Юридичні аспекти ведення бізнесу», «Захист інтелектуальної власності», «Стратегія і планування», «Канали продажів», «Побудова команди», «Презентація проектів», «Основи PR» – такі воркшопи було проведено з учасниками EGAP Challenge в Дніпрі за перший місяць інкубаційної програми.

Крім того, в рамках акселерації учасники відвідали ІТ-конференцію “LifeHackDay 2016 – Odessa” присвячену підприємництву та інвестиціям. Серед спікерів були провідні бізнесмени та інвестори України Антон Карпенко (CTO акселератора Happy Farm), Денис Довгополий (President в GrowthUP), Олександр Борняков (CEO в Vertamedia), Ярослав Максимович (Founder & CEO в 2Event.com), Валерій Яковенко (Co-founder в DroneUA), Ілля Кенігштейн (СЕО в Creative Quarter) та інші. Під час заходу, команди прийняли участь у startup pitch session, презентували свої проекти та отримали фідбек від експертів.

Також команди переглянули своє позиціонування на ринку і підготували описи своїх проектів. Розглянемо кожен із них.

Виборча варта

«Виборча Варта» – це сервіс для аналізу та візуалізації відкритих даних виборів в Україні. Місія проекту – озброїти громадян інструментами е-демократії в боротьбі з політичними маніпуляціями та виборчими фальсифікаціями.

Спеціально до проміжних виборів 17 липня 2016 року команда запустила бета-версію сервісу «Знайди свою виборчу дільницю». Використовуючи сервіс, ви можете в один клік дізнатися, де відбувається голосування, отримати маршрут на карті та ознайомитесь з порядком голосування.

Зараз команда працює над над візуалізацією даних з виборів, що проходили 17 липня.

EduPay

EduPay – це інтернет-сервіс для контролю витрат навчальних установ і онлайн оплати за будь – які освітні заклади та сервіси.

В період інкубації команда працює над окремою платформою – “Прозора благодійність”. Це інструмент для здійснення благодійної діяльності та збору коштів на будь-які потреби: від благодійних фондів до спеціальних рахунків навчальних закладів або відділів освіти. Скористувавшись сервісом, батьки зможуть самостійно обрати на що саме направити грошову допомогу, та контролювати, чи їх гроші витрачені за призначенням.

Команда активно працює над PR-кампанією. Вже зараз готується до випуску низка матеріалів про проект “Прозора благодійність” та проблеми, які він вирішує.

OpenDataBot

OpenDataBot – сервіс моніторингу реєстраційних даних компаній для запобігання рейдерських захоплень і контролю контрагентів, що використовує та поєднує дані з відкритих державних реєстрів та джерел. Головне завдання сервісу – повідомляти власників бізнесу про зміну директорів і засновників для захисту компаній.

За час інкубації OpenDataBot запустив функцію підписки на зміни даних ФОП, яких в Україні понад 1,7 млн. Найближчим часом сервіс запрацює в Facebook Messenger і Skype. Крім цього, команда планує запустити платні послуги – підписку на певні судові рішення; роботу з реєстрами платників ПДВ та єдиного податку.

PhotoFact

PhotoFact – це сервіс для дистанційного контролю робіт і подій, який в пресі вже обізвали “Instagram для бізнесу”. Сервіс перетворює фотографії в звітний документ, автоматизує процеси моніторингу та контролю.

Сервіс складається з мобільного додатку і хмарної платформи, які дозволяють в режимі реального часу віддалено контролювати бізнес: бачити результат роботи співробітників “в полях”, фіксувати кожен етап будь-якого процесу, стежити за дотриманням стандартів, відстежувати терміни і якість послуг, що надаються.

Мобільний додаток захищає звіти від підробки, фіксує точний час, місце й автора звіту. Додаток підкаже, які об’єкти для моніторингу знаходяться біля вас, які завдання і події вимагають підтвердження, покаже зразки звітів та інструкції. В особистому кабінеті сайту замовник може приймати чи бракути звіти. Наочно і просто відображається інформація на панелі статистики, яка дозволяє побачити повну картину того, що відбувається.

За час інкубації команда PhotoFact працює розробила лендінг та домовилася з містом про пілотне впровадження сервісу для контролю за вивезенням сміття.

Проміжні результати інкубації

До завершення інкубації лишається чотири тижні. За цей час команди продовжать навчатися та розвивати свої проекти.

Результати інкубації будуть представлені 16 вересня на DemoDay в Києві.  Команди-учасники презентуватимуть свої проекти перед членами журі EGAP Challenge. Будуть оцінюватися досягнення поставлених цілей, активність та прогрес проектів, результативність зустрічей з партнерами та клієнтами, бізнес-модель, відгуки кураторів та безпосередньо сама презентація.

Найкращі команди отримають до 12 тисяч доларів США та можливість знайти інвесторів для своїх проектів.

1

01032, Київ вул. Саксаганського 96 оф. 501

+380 44 2060448

info@egap.in.ua