Оголошено тендер для надання поліграфічних послуг

Тендер оголошено в рамках Програми «Електронне врядування задля підзвітності влади та участі громади (EGAP)», що фінансується Швейцарською Конфедерацією та реалізується Фондом Східна Європа (Україна)
та Фондом Innovabridge (Швейцарія) у 2015–2019 рр. Програма EGAP спрямована на використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ), які допомагатимуть вдосконалити якість урядування, покращать взаємодію влади та громадян та сприятимуть соціальним інноваціям в Україні.

Що має бути зроблено: Розробка дизайну та виготовлення блокнотів, ручок, еко-сумок, щоденників, олівців, наліпок.

ПАРАМЕТРИ:

  1. Блокноти.

Формат – А5

Обкладинка – папір: 350 гр/м2, крейда, глянцева ламінація. Друк: 4+0

Внутрішній блок – папір: 80 гр/м2 офсет. Друк: 1+0.

Металева пружина

Розробка макету

Доставка

Тираж: 600 прим.

  1. Ручки (пластикові).

Друк: 2+0

Розробка макету

Доставка

Тираж 600 прим.

  1. Еко-сумки.

Друк: 2+0

Розробка макету

Доставка

Тираж: 400 прим.

  1. Щоденники (недатовані).

Формат – А5

Обкладинка – шкіряна з логотипом (метод нанесення – тиснення). Друк: 1+0

Внутрішній блок – папір: 80 гр/м2 офсет. Друк: 2+0

Закладка – шовкова стрічка

Розробка макету

Доставка

Тираж: 200 прим.

  1. Олівці.

Друк: 2+0

Розробка макету

Доставка

Тираж: 600 прим.

  1. Наліпки об’ємні (круглої форми).

Діаметр – 5 см

Друк: 2+0

Розробка макету

Доставка

Тираж: 500 прим.

  1. Флешки (металевий корпус).

Usb 2.0 8 Гб

Друк :1+0

Доставка

Тираж: 400 прим.

Для участі у тендері необхідно надати наступний пакет документів:

  1. Лист – заявка на участь в тендері у довільній формі.
  2. Деталізований кошторис.
  3. Копії документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника тендеру щодо підпису документів тендерної пропозиції.
  4. Приклади робіт.

Тендерні пропозиції (пакет документів) подаються у запечатаному конверті, завіреному підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою.

На конверті повинно бути зазначено:

– назва тендеру;

– повне найменування заявника, його місцезнаходження, прізвище, ім’я, по-батькові уповноваженої особи, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, номери контактних телефонів

Просимо звернути увагу, що Фонд Східна Європа є суб’єктом, що звільняється від сплати податку на додану вартість, на підставі статті 3.1 Угоди між Урядом України та Урядом Швейцарської Конфедерації про технічне та фінансове співробітництво від 13 жовтня 1997 року, реєстраційної картки проекту №3311, та пункту 3.2 статті 3 Податкового кодексу України. Тобто, Фонд Східна Європа проводитиме оплату за товари без врахування ПДВ.

Критерії вибору постачальника:

Оцінка заявок, поданих на тендер, буде здійснюватися базуючись на критеріях якості, ефективності та реалістичності бюджету, термінів надання послуг.

Тендерні пропозиції, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатися не будуть.

Заявки на участь у тендері мають бути отримані Фондом Східна Європа не пізніше 11 жовтня 2016 р.
на адресу:

Фонд Східна Європа

вул. Саксаганського 83, 3 поверх

Київ, 01033 Україна

Контактна інформація:

Вероніка Чечоткіна, спеціаліст з програм Фонду Східна Європа

тел./факс: +(380 44) 200-38-24/5/6/7

chechotkina@eef.org.ua

Учасники тендеру будуть письмово повідомлені про його результати до 18 жовтня 2016 року.