Конкурс на розробку компоненту надання комплексної послуги «е-Малятко»

Українсько-швейцарська програма «Електронне врядування задля підзвітності влади та участі громади» EGAP оголошує конкурс на розробку компоненту надання комплексної послуги «е-Малятко».

Програма EGAP, що фінансується Швейцарською агенцією з розвитку та співробітництва, та  реалізується Фондом Східна Європа та Фондом Innovabridge у партнерстві з Міністерством цифрової трансформації України, спрямована на використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій для вдосконалення якості врядування, покращення взаємодії влади та громадян, та сприяння соціальним інноваціям в Україні.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 10 липня 2019 року № 691 «Про реалізацію експериментального проекту щодо створення сприятливих умов для реалізації прав дитини» в Україні починаючи з 01.01.2020 року запроваджується експериментальний проект щодо створення сприятливих умов для реалізації прав дитини шляхом забезпечення можливостей батькам новонародженої дитини отримати під час державної реєстрації її народження комплексну послугу “е-малятко”, яка складається, зокрема, з державної реєстрації народження дитини та її походження, реєстрації місця її проживання, а також забезпечення можливостей батькам дитини віком до 14 років зареєструвати її місце проживання шляхом подання документів в електронній формі. З метою реалізації проекту та розробки відповідного програмного забезпечення оголошується конкурс для вибору підрядника.

Основне завдання

Розробка програмного забезпечення компоненту надання комплексної послуги «е-Малятко» Єдиного веб-порталу органів виконавчої влади «Електронний кабінет громадянина».

Вимоги до виконавця

  • досвід розробки програмного забезпечення не менше 2 років;
  • досвід створення щонайменше двох систем аналогічної складності.

Критерії відбору

  • ціна;
  • термін виконання завдання;
  • досвід виконання аналогічних завдань.

Порядок подання пропозицій

Пропозиції приймаються від фізичних осіб-підприємців (далі – ФОП) та юридичних осіб (далі – ЮО).

Пропозиція оформлюється на бланку ЮО/ФОП (за наявності) відповідно до аплікаційної форми, наведеної у Додатку 2, підписується уповноваженою посадовою особою учасника та скріплюється печаткою (за наявності). До пропозиції обов’язково має бути додана:

  • копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
  • копія документу, що підтверджує повноваження посадової особи, яка представляє заявника.

Пропозиції (пакет документів) подаються у запечатаному конверті, завіреному підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою (за наявності), електронна копія пропозицій має бути надіслана на електронну пошту tender@egap.in.ua.

На конверті повинно бути зазначено повне найменування або ПІБ заявника, його місцезнаходження, прізвище, ім’я, по батькові уповноваженої особи, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, номери контактних телефонів.

Просимо звернути увагу, що Фонд Східна Європа є суб’єктом, що звільняється від сплати податку на додану вартість, на підставі статті 3.1 Угоди між Урядом України та Урядом Швейцарської Конфедерації про технічне та фінансове співробітництво від 13 жовтня 1997 року, реєстраційної картки проекту №3311, та пункту 3.2 статті 3 Податкового кодексу України. Тобто, Фонд Східна Європа проводитиме оплату за товари без врахування ПДВ.

Терміни та адреса подання заявок

Оригінали заявок на участь у конкурсі мають бути отримані Фондом Східна Європа в паперовому вигляді на адресу Програми EGAP не пізніше 18:00 1 листопада 2019 року.

Адреса: Програма EGAP, Фонд Східна Європа
вул. Саксаганського 96, 5 поверх, офіс 508
Київ, 01032 Україна

Контактна інформація

Марія Соколова, спеціаліст з фінансових та адміністративних питань Програми EGAP
тел.: +38 (044) 206 0448
tender@egap.in.ua

 

Додатки:

  1. Технічні вимоги
  2. Шаблон заявки на участь у конкурсі на закупівлю/тендері.

01032, Київ вул. Саксаганського 96 оф. 501

+380 44 2060448

info@egap.in.ua