Конкурс на проведення соціологічного дослідження з питань цифрової грамотності

Фонд Східна Європа в рамках програми EGAP оголошує конкурс на проведення соціологічного дослідження з питань цифрової грамотності населення в рамках освітнього проекту з розвитку цифрових компетенцій

Програма «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади» EGAP, що фінансується Швейцарською агенцією з розвитку та співробітництва та реалізується Фондом Східна Європа у партнерстві з Міністерством цифрової трансформації України, спрямована на використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій для вдосконалення якості врядування, покращення взаємодії влади та громадян, та сприяння соціальним інноваціям в Україні.

Цей конкурс оголошено у партнерстві з Міністерством цифрової трансформації України з метою реалізації освітнього проекту з розвитку цифрових компетенцій, спрямованого на підвищення рівня цифрових навичок громадян для забезпечення комфортного проживання в сучасній країні. Освітній курс також слугуватиме додатковим ресурсом для визначення професійної орієнтації або переорієнтації громадян.

Освітній проект представлятиме собою безкоштовну онлайн-платформу для громадян з відео-курсами, інструкціями та гайдлайнами, а також тестами, що дозволятимуть у будь-який момент перевіряти свій рівень знань, здати екзамен та отримати диплом.

Мета дослідження

Отримати достовірну статистичну та аналітичну інформацію щодо цифрової грамотності населення з метою формування продуктової лінійки освітніх курсів цифрової грамотності (у відповідь на попит).

Завдання

  1. Розробити методологію проведення соціологічного дослідження з питань цифрової грамотності українців (регіони – вся Україна, включно з окупованими територіями). В рамках дослідження мають бути застосовані різні типи досліджень: якісні та кількісні. Вік респондентів від 10 років до 60+ років, ч/ж. Додатково необхідно провести дослідження серед людей з вадами слуху.
  2. Розробити опитувальник, базуючись на основних векторах запитань:
  • чи знають українці, що таке цифрова грамотність;
  • який рівень цифрової грамотності в українців (що українці знають та вміють);
  • як часто люди виходять онлайн, для чого виходять, які сервіси використовують;
  • чи відчувають потребу навчитись; якщо так – з якою метою;
  • чи можуть виділити окремі цифрові знання та навички, яким би вони хотіли навчитись;
  • чи вважають цифрові професії – професіями майбутнього;
  • чи знають базові правила безпеки в інтернеті;
  • чи мають вдома один з пристроїв (ноутбук, планшет, смартфон); якщо ні – то чи планують купити найближчим часом;
  • чи користувались би послугами фасилітаторів/тьюторів в офлайн хабі (радше би навчались самостійно чи за допомогою дітей, друзів чи в офлайн хабі);
  • *якщо це батьки дітей до 7 років – чи проходили би курси з онлайн-безпеки в інтернеті для дітей (чи знають, що таке буллінг, секстинг тощо).
  1. Провести перший раунд досліджень.
  2. Результати досліджень мають бути готові до 20 грудня 2019 року.

Методологія, опитувальник та графік реалізації завдання мають бути узгоджені з замовниками. Методологія та система проведення дослідження мають бути орієнтованими на регулярне повторення та простими у відтворенні.

Вимоги до виконавця

  • досвід проведення соціологічних досліджень не менше 5 років.

 Критерії відбору

  • якість запропонованої методології;
  • досвід виконання аналогічних завдань;
  • ціна;
  • термін виконання.

Порядок подання пропозицій

Пропозиції приймаються від фізичних осіб-підприємців (далі – ФОП) та юридичних осіб (далі – ЮО).

Пропозиції оформлюються на бланку ЮО/ФОП (за наявності) відповідно до аплікаційної форми, наведеної у Додатку 2, підписуються уповноваженою посадовою особою учасника та скріплюється печаткою (за наявності). До пропозиції обов’язково має бути додана:

  • копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
  • копія документу, що підтверджує повноваження посадової особи, яка представляє заявника.

Пропозиції (пакет документів) подаються у запечатаному конверті, завіреному підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою (за наявності), електронна копія пропозицій має бути надіслана на електронну пошту tender@egap.in.ua.

На конверті повинно бути зазначено повне найменування або ПІБ заявника, його місцезнаходження, прізвище, ім’я, по батькові уповноваженої особи, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, номери контактних телефонів.

Просимо звернути увагу, що Фонд Східна Європа є суб’єктом, що звільняється від сплати податку на додану вартість, на підставі статті 3.1 Угоди між Урядом України та Урядом Швейцарської Конфедерації про технічне та фінансове співробітництво від 13 жовтня 1997 року, реєстраційної картки проекту №3311, та пункту 3.2 статті 3 Податкового кодексу України. Тобто, Фонд Східна Європа проводитиме оплату за товари без врахування ПДВ.

 Терміни та адреса подання заявок

Оригінали заявок на участь у конкурсі мають бути отримані Фондом Східна Європа в паперовому вигляді на адресу Програми EGAP не пізніше 18:00 6 листопада 2019 року.

Адреса: Програма EGAP, Фонд Східна Європа вул. Саксаганського 96, 5 поверх, офіс 508, м. Київ, 01032 Україна

 Контактна інформація

Марія Соколова, спеціаліст з фінансових та адміністративних питань Програми EGAP, тел.: +38(044) 206 0448, tender@egap.in.ua

Додаток:

  1. Шаблон заявки на участь у конкурсі на закупівлю/тендері.

01032, Київ вул. Саксаганського 96 оф. 501

+380 44 2060448

info@egap.in.ua