Конкурс на постачання комутаційного обладнання

Українсько-швейцарська програма «Електронне врядування задля підзвітності влади та участі громади» EGAP оголошує конкурс на постачання комутаційного обладнання.

Програма EGAP, що фінансується Швейцарською агенцією з розвитку та співробітництва, та реалізується Фондом Східна Європа та Фондом Innovabridge, спрямована на використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій для вдосконалення якості врядування, покращення взаємодії влади та громадян, та сприяння соціальним інноваціям в Україні.

Між Фондом Східна Європа та Одеською обласною державною адміністрацією підписано меморандум про співпрацю в рамках Програми EGAP, одним з завдань якого є впровадження у центрах надання адміністративних послуг (далі – ЦНАП) системи автоматизації роботи.

З метою забезпечення безпечного підключення ЦНАП до центрального серверу системи автоматизації, розміщеного у комунальному підприємстві Одеської обласної державної адміністрації виникла потреба закупівлі комутаційного обладнання. Від Одеської обласної державної адміністрації було отримано відповідний запит з моделями та характеристиками обладнання, що буде сумісне з наявним у них обладнанням для забезпечення безпечного зв’язку.

Основне завдання

Постачання обладнання відповідно до специфікації (Додаток 1). Місце постачання – Одеська обласна державна адміністрація.

Вимоги до виконавця

  • Наявність партнерського статусу виробника обладнання.

Критерії відбору

  • ціна;
  • термін постачання;
  • умови оплати.

Порядок подання пропозицій

Пропозиції приймаються від фізичних осіб-підприємців (далі – ФОП) та юридичних осіб (далі – ЮО).

Пропозиція оформлюється на бланку ЮО/ФОП (за наявності) відповідно до аплікаційної форми, наведеної у Додатку 2, підписується уповноваженою посадовою особою учасника та скріплюється печаткою (за наявності). До пропозиції обов’язково має бути додана:

копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

копія документу, що підтверджує повноваження посадової особи, яка представляє заявника.

Пропозиції (пакет документів) подаються у запечатаному конверті, завіреному підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою (за наявності).

На конверті повинно бути зазначено повне найменування або ПІБ заявника, його місцезнаходження, прізвище, ім’я, по батькові уповноваженої особи, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, номери контактних телефонів.

Просимо звернути увагу, що Фонд Східна Європа є суб’єктом, що звільняється від сплати податку на додану вартість, на підставі статті 3.1 Угоди між Урядом України та Урядом Швейцарської Конфедерації про технічне та фінансове співробітництво від 13 жовтня 1997 року, реєстраційної картки проекту №3311, та пункту 3.2 статті 3 Податкового кодексу України. Тобто, Фонд Східна Європа проводитиме оплату за товари без врахування ПДВ.

Терміни та адреса подання заявок

Оригінали заявок на участь у конкурсі мають бути надіслані в паперовому вигляді на адресу Програми EGAP Фонду Східна Європа не пізніше 18:00 10 грудня 2018 року.

Адреса:

Програма EGAP, Фонд Східна Європа

вул. Саксаганського 96, 5 поверх, офіс 508

Київ, 01032 Україна

Контактна інформація

Марія Соколова, спеціаліст з фінансових та адміністративних питань Програми EGAP

тел.: +38 (044) 206 0448

tender@egap.in.ua

Додатки:

  1. Специфікація обладнання.
  2. Шаблон заявки на участь у конкурсі на закупівлю/тендері.

01032, Київ вул. Саксаганського 96 оф. 501

+380 44 2060448

info@egap.in.ua