Конкурс на пошукову оптимізацію сторінок порталу Уряду

Українсько-швейцарська програма EGAP («Електронне врядування задля підзвітності влади та участі громади») оголошує конкурс на пошукову оптимізацію сторінок cайту Кабінету Міністрів України.

Програма EGAP фінансується Швейцарською агенцією  розвитку та співробітництва, та реалізується Фондом Східна Європа та Фондом Innovabridge, спрямована на використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій для вдосконалення якості врядування, покращення взаємодії влади та громадян, та сприяння соціальним інноваціям в Україні.

Між Фондом Східна Європа та Секретаріатом Кабінету Міністрів України укладено меморандум щодо співпраці у рамках якого було створено новий сайт Кабінету Міністрів України з каталогом всіх існуючих в Україні електронних державних послуг.

Станом на сьогодні каталог е-сервісів на сайті Уряду налічує більше 120 послуг. З метою забезпечення максимальної ефективності інформування громадян про електронні сервіси оголошується конкурс на пошукову оптимізацію сторінок веб-сайту Кабінету Міністрів України.

Основне завдання

Пошукова оптимізація сторінок електронних послуг на офіційному веб-сайті Кабінету Міністрів України відповідно до технічних вимог, що додаються (Додаток 1).

Вимоги до виконавця

  • досвід виконання аналогічних проектів не менше 2 років

Критерії відбору

  1. ціна;
  2. термін виконання завдання;
  3. досвід виконання аналогічних завдань.

Порядок подання пропозицій

Пропозиції приймаються від фізичних осіб-підприємців (далі – ФОП) та юридичних осіб (далі – ЮО).
Пропозиція оформлюється на бланку ЮО/ФОП (за наявності) відповідно до аплікаційної форми, наведеної у Додатку 2, підписується уповноваженою посадовою особою учасника та скріплюється печаткою (за наявності). До пропозиції обов’язково має бути додана:

  1. копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
  2. копія документу, що підтверджує повноваження посадової особи, яка представляє заявника.

Пропозиції (пакет документів) подаються у запечатаному конверті, завіреному підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою (за наявності).  На конверті повинно бути зазначено повне найменування або ПІБ заявника, його місцезнаходження, прізвище, ім’я, по батькові уповноваженої особи, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, номери контактних телефонів.

Просимо звернути увагу, що Фонд Східна Європа є суб’єктом, що звільняється від сплати податку на додану вартість, на підставі статті 3.1 Угоди між Урядом України та Урядом Швейцарської Конфедерації про технічне та фінансове співробітництво від 13 жовтня 1997 року, реєстраційної картки проекту №3311, та пункту 3.2 статті 3 Податкового кодексу України. Тобто, Фонд Східна Європа проводитиме оплату за товари без врахування ПДВ.

Терміни та адреса подання заявок

Оригінали заявок на участь у конкурсі мають бути надіслані в паперовому вигляді на адресу Програми EGAP Фонду Східна Європа не пізніше 18:00 21 грудня 2018 року. Електронна копія документів має бути надіслана на електронну адресу tender@egap.in.ua.

Адреса: Програма EGAP, Фонд Східна Європа
вул. Саксаганського 96, 5 поверх, офіс 501
Київ, 01032 Україна
Контактна інформація
Марія Соколова, спеціаліст з фінансових та адміністративних питань Програми EGAP
тел.: +38 (044) 206 0448
tender@egap.in.ua

Додатки:
Технічні вимоги  до пошукової оптимізації сторінок електронних послуг на офіційному веб-сайті КМУ

Шаблон заявки на участь у конкурсі на закупівлю/тендері

01032, Київ вул. Саксаганського 96 оф. 501

+380 44 2060448

info@egap.in.ua