Конкурс на доопрацювання Порталу Кабінету Міністрів України

Програма EGAP, що фінансується Швейцарською агенцією з розвитку та співробітництва, та  реалізується Фондом Східна Європа та Фондом Innovabridge, спрямована на використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій для вдосконалення якості врядування, покращення взаємодії влади та громадян, та сприяння соціальним інноваціям в Україні.

Між Фондом Східна Європа та Секретаріатом Кабінету Міністрів України підписано меморандум про співпрацю, відповідно до якого було створено та введено в експлуатацію Портал Кабінету Міністрів України. В процесі впровадження порталу стала очевидна необхідність в його подальшому розвитку та оптимізації, з приводу цього до Фонду Східна Європа звернулось Державне агентство з питань електронного урядування України. В результаті було прийнято рішення провести конкурс для вибору підрядника з метою доопрацювання Порталу Кабінету Міністрів України.

Основне завдання

Доопрацювання Порталу Кабінету Міністрів України відповідно до технічних вимог, наведених у додатку (Додаток 1).

Вимоги до виконавця

  • досвід розробки програмного забезпечення не менше 2 років;
  • досвід створення щонайменше двох систем аналогічної складності.

Критерії відбору

  • ціна;
  • термін виконання завдання;
  • досвід виконання аналогічних завдань.

Порядок подання пропозицій

Пропозиції приймаються від фізичних осіб-підприємців (далі – ФОП) та юридичних осіб (далі – ЮО).

Пропозиція оформлюється на бланку ЮО/ФОП (за наявності) відповідно до аплікаційної форми, наведеної у Додатку 2, підписується уповноваженою посадовою особою учасника та скріплюється печаткою (за наявності). До пропозиції обов’язково має бути додана:

  • копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
  • копія документу, що підтверджує повноваження посадової особи, яка представляє заявника.

Пропозиції (пакет документів) подаються у запечатаному конверті, завіреному підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою (за наявності).

На конверті повинно бути зазначено повне найменування або ПІБ заявника, його місцезнаходження, прізвище, ім’я, по батькові уповноваженої особи, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, номери контактних телефонів.

Просимо звернути увагу, що Фонд Східна Європа є суб’єктом, що звільняється від сплати податку на додану вартість, на підставі статті 3.1 Угоди між Урядом України та Урядом Швейцарської Конфедерації про технічне та фінансове співробітництво від 13 жовтня 1997 року, реєстраційної картки проекту №3311, та пункту 3.2 статті 3 Податкового кодексу України. Тобто, Фонд Східна Європа проводитиме оплату за товари без врахування ПДВ.

Терміни та адреса подання заявок

Заявоки на участь у конкурсі мають бути надіслані на адресу Програми EGAP Фонду Східна Європа не пізніше 18:00 10 жовтня 2018 року.

Адреса: Програма EGAP, Фонд Східна Європа
вул. Саксаганського 96, 5 поверх, офіс 501
Київ, 01032 Україна

Контактна інформація

Марія Соколова, спеціаліст з фінансових та адміністративних питань Програми EGAP
тел.: +38 (044) 206 0448
tender@egap.in.ua

Додатки:

  1. Технічні вимоги до доопрацювання Порталу Кабінету Міністрів України.
  2. Шаблон заявки на участь у конкурсі на закупівлю/тендері.