• Про нас
  • Компоненти
  • Наші проєкти
  • Публікації
  • Конкурси
  • Розробка модулю отримання інформації з Електронної системи охорони здоров’я
    Опубліковано: 23.08.2021
    Дедлайн: 06.09.2021
    Завантажити шаблон заявки

    Фонд Східна Європа в межах Програми EGAP оголошує конкурс на розробку функціоналу, необхідного для реалізації «Компоненту отримання інформації з центральної бази даних Електронної системи охорони здоров’я».

    Програма EGAP, що фінансується Швейцарською агенцією з розвитку та співробітництва та  реалізується Фондом Східна Європа і Фондом Innovabridge у партнерстві з Міністерством цифрової трансформації України, спрямована на використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій для вдосконалення якості врядування, покращення взаємодії влади і громадян та сприяння соціальним інноваціям в Україні.

    Відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров’я від 30.11.2020  № 2755 “Про затвердження Порядку ведення Реєстру пацієнтів в електронній системі охорони здоров’я”, в межах забезпечення можливості використання пацієнтами електронних сервісів для реалізації їхніх прав і задля забезпечення можливості перегляду декларації про вибір лікаря, який надає первинну медичну допомогу пацієнтом, запроваджується проєкт імплементації у центральній базі даних електронної системи охорони здоров’я «Компоненту отримання інформації з ЦБД ЕСОЗ”, а саме декларацій про вибір лікаря ПМД як першого етапу впровадження компоненту.

    З метою реалізації проєкту та розробки відповідного програмного забезпечення оголошується конкурс із відбору підрядника для розробки функціоналу, необхідного для реалізації «Компоненту отримання інформації з центральної бази даних Електронної системи охорони здоров’я».

    Основне завдання:

    Розробка та інтеграція відповідно до Технічних вимог:

    • функціоналу отримання запитів від Дія на отримання даних декларації; 
    • функціоналу валідації запиту та перевірки пацієнта, функціонал пошуку (агрегації) даних декларації по пацієнту; 
    • функціоналу відправлення результату обробки запиту, з метою забезпечення процесу передачі інформації за деклараціями для відображення в інтерфейсі “Дія”. 

    Вимоги до виконавця:

    • досвід розробки програмного забезпечення не менше 2-х років;
    • досвід створення щонайменше двох систем аналогічної складності.

    Критерії відбору:

    • ціна;
    • термін виконання завдання;
    • досвід виконання аналогічних завдань.

    Порядок подання пропозицій:

    Пропозиції приймаються від фізичних осіб-підприємців (далі – ФОП) та юридичних осіб (далі – ЮО).

    Пропозиція оформлюється на бланку ЮО/ФОП (за наявності) відповідно до аплікаційної форми, наведеної у Додатку 2, підписується уповноваженою посадовою особою учасника та скріплюється печаткою (за наявності). 

    До пропозиції обов’язково має бути додана:

    • копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
    • копія документу, що підтверджує повноваження посадової особи, яка представляє заявника.

    Пропозиції (пакет документів) подаються у запечатаному конверті, завіреному підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою (за наявності), електронна копія пропозицій має бути надіслана на електронну пошту tender@egap.in.ua.

    На конверті повинно бути зазначено повне найменування або ПІБ заявника, його місцезнаходження, прізвище, ім’я, по батькові уповноваженої особи, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, номери контактних телефонів.

    Просимо звернути увагу, що Фонд Східна Європа є суб’єктом, що звільняється від сплати податку на додану вартість, на підставі статті 3.1 Угоди між Урядом України та Урядом Швейцарської Конфедерації про технічне та фінансове співробітництво від 13 жовтня 1997 року, реєстраційної картки проекту №3311, та пункту 3.2 статті 3 Податкового кодексу України. Тобто, Фонд Східна Європа проводитиме оплату за товари без врахування ПДВ.

    Терміни та адреса подання заявок:

    Оригінали заявок на участь у конкурсі мають бути отримані Фондом Східна Європа в паперовому вигляді на адресу Програми EGAP Фонду Східна Європа не пізніше 6 вересня 2021 року.

    Враховуючи дистанційний режим роботи Фонду, електронна копія заявки обов’язково має бути надіслана на адресу електронної пошти tender@egap.in.ua не пізніше 6 вересня 2021 року.

    Адреса: Програма EGAP, Фонд Східна Європа

    вул. Саксаганського 96, 5 поверх, офіс 508

    Київ, 01032 Україна

    Контактна інформація:

    Марія Соколова, фахівець із закупівель Фонду Східна Європа

    tender@egap.in.ua

    Учасники тендеру будуть письмово повідомлені про його результати.