• Про нас
  • Компоненти
  • Наші проєкти
  • Публікації
  • Конкурси
  • Розробка Системи автоматизації обробки скарг на рішення державного реєстратора
    Опубліковано: 25.11.2020
    Дедлайн: 10.12.2020
    Завантажити шаблон заявки

    Швейцарсько-українська програма «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади» (EGAP) оголошує конкурс на розробку програмного забезпечення «Системи автоматизації обробки скарг на рішення, дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єктів державної реєстрації, територіальних органів Міністерства юстиції» 

    Програма EGAP, що реалізується Фондом Східна Європа та Фондом Innovabridge у партнерстві з Мінцифрою та фінансується урядом Швейцарії, спрямована на використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій для вдосконалення якості врядування, покращення взаємодії влади та громадян, сприяння соціальним інноваціям в Україні. 

    Основною метоюстворення Системи є забезпечення електронного обліку скарг на дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації або бездіяльність територіальних органів Міністерства юстиції України, що дозволить: 

    • прискорити процес обробки таких скарг та підвищити ефективність роботи комісії, що здійснює їх розгляд 
    • налагодити контроль за термінами обробки скарг; 
    • забезпечити створення електронного архіву документів з надійним збереженням інформації; 
    • реалізувати можливості подання скарги та отримання відомостей про хід її розгляду в електронній формі; 
    • покращити інформування сторін що залучені до розгляду скарги; 
    • оптимізувати оприлюднення інформації про розгляд скарг. 

    Система має на меті автоматизувати процеси взаємодії при обробці скарг на дії або бездіяльність державного реєстратора, суб’єкта державної реєстрації або бездіяльність територіальних органів Міністерства юстиції України 

    Завданнявідповідно до Технічних вимог (наведених у додатку): 

    • Лот1: Розробка та налаштування Системи автоматизації обліку та обробки скарг та відповідних електронних взаємодій 
    • Лот2: Впровадження та налаштування системи електронного документообігу в роботі комісії, що виконує розгляд скарг 
    • Лот3: Створення електронної послуги та відповідних електронних взаємодій на порталі Дія 

    Вимоги до виконавця: 

    • досвід розробки програмного забезпечення не менше 2-х років; 
    • досвід створення щонайменше двох систем аналогічної складності. 

    Критерії відбору: 

    • досвід виконання аналогічних завдань; 
    • ціна; 
    • термін виконання завдання. 

    Порядок подання пропозицій: 

    Пропозиції приймаються від фізичних осіб-підприємців (далі – ФОП) та юридичних осіб (далі – ЮО). Учасники можуть подавати пропозиції на реалізацію одного або декількох лотів. 

    Пропозиція оформлюється на бланку ЮО/ФОП (за наявності) відповідно до аплікаційної форми (посилання під заголовком оголошення), підписується уповноваженою посадовою особою учасника та скріплюється печаткою (за наявності). 

    Просимо звернути увагу, що Фонд Східна Європа є суб’єктом, що звільняється від сплати податку на додану вартість, на підставі статті 3.1 Угоди між Урядом України та Урядом Швейцарської Конфедерації про технічне та фінансове співробітництво від 13 жовтня 1997 року, реєстраційної картки проекту №4278-1, та пункту 3.2 статті 3 Податкового кодексу України. Тобто, Фонд Східна Європа проводитиме оплату за товари без врахування ПДВ. 

    Терміни та адреса подання заявок: 

    Оригінали заявок на участь у конкурсі мають бути надіслані в паперовому вигляді до 10 грудня 2020 року. Звертаємо Вашу увагу, що враховуючи дистанційний режим роботи Фонду, електронна копія заявки обов’язково має бути надіслана на адресу електронної пошти tender@egap.in.uaне пізніше 18:00 10 грудня 2020 року. 

    Адреса: Фонд Східна Європа, Програма EGAP
    вул. Саксаганського 96, оф. 508 (5 поверх)
    Київ, 01032 Україна 

    На час карантину оригінали заявок потрібно надсилати поштою на зазначену адресу Фонду або залишити в коробці для кореспонденції на першому поверсі (біля охорони). 

    У електронному листі та на конверті повинні бути зазначені: назва конкурсу Система скарг Мінюсту, повне найменування або ПІБ заявника, його місцезнаходження, прізвище, ім’я, по батькові уповноваженої особи, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, номери контактних телефонів. 

    Контактна інформація: 

    Марія Соколова, фахівець із закупівель Фонду Східна Європа 

    tender@egap.in.ua 

    Переможців конкурсу про його результати повідомимо письмово. 

    Додаток: 

    Технічні вимоги