• Про нас
  • Компоненти
  • Наші проєкти
  • Публікації
  • Конкурси
  • Розробка Системи електронних консультацій комітетів ВРУ з ОМС України
    Опубліковано: 04.03.2021
    Дедлайн: 18.03.2021
    Завантажити шаблон заявки

    Швейцарсько-українська програма «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади» (EGAP) оголошує конкурс на створення Системи електронних консультацій комітетів Верховної Ради України з органами місцевого самоврядування України.

    Програма EGAP, що реалізується Фондом Східна Європа та Фондом Innovabridge у партнерстві з Мінцифрою та фінансується урядом Швейцарії, спрямована на використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій для вдосконалення якості врядування, покращення взаємодії влади та громадян, сприяння соціальним інноваціям в Україні.

    Основною метою  створення системи є забезпечення швидкого та зручного процесу збору та аналізу позицій керівництва територіальних громад з питань, пов’язаних зі внесенням змін, розробкою та впровадженням нових нормативно правових актів, що дозволить розширити можливості:

    • прямого діалогу центральних органів влади і ОМС (залучення ОМС до прийняття рішень на центральному рівні);
    • інформування ОМС про НПА, які готуються до прийняття;
    • широкого обговорення НПА, що готуються до прийняття, з залученням усіх зацікавлених сторін;
    • оперативного збору структурованого зворотного зв’язку від ОМС щодо проблемних питань НПА, які розробляються та впроваджуються в дію;
    • узагальнення та зручного аналізу зібраної інформації;
    • здійснення Комітетом його контрольних функцій.

    Завдання:

    Розробка Системи електронних консультацій відповідно до Технічних вимог (наведених у додатку).

    Вимоги до виконавця:

    • досвід розробки програмного забезпечення не менше 2-х років;
    • досвід створення щонайменше двох систем аналогічної складності.

    Критерії відбору:

    • досвід виконання аналогічних завдань;
    • ціна;
    • термін виконання завдання.

    Порядок подання пропозицій:

    Пропозиції приймаються від фізичних осіб-підприємців (далі – ФОП) та юридичних осіб (далі – ЮО).

    Пропозиція оформлюється на бланку ЮО/ФОП (за наявності) відповідно до аплікаційної форми (посилання під заголовком оголошення), підписується уповноваженою посадовою особою учасника та скріплюється печаткою (за наявності).

    Просимо звернути увагу, що Фонд Східна Європа є суб’єктом, що звільняється від сплати податку на додану вартість, на підставі статті 3.1 Угоди між Урядом України та Урядом Швейцарської Конфедерації про технічне та фінансове співробітництво від 13 жовтня 1997 року, реєстраційної картки проекту №4278-02, та пункту 3.2 статті 3 Податкового кодексу України. Тобто, Фонд Східна Європа проводитиме оплату за товари без врахування ПДВ.

    Терміни та адреса подання заявок:

    Оригінали заявок на участь у конкурсі мають бути надіслані в паперовому вигляді до 18 березня 2021 року. Звертаємо Вашу увагу, що враховуючи дистанційний режим роботи Фонду, електронна копія заявки обов’язково має бути надіслана на адресу електронної пошти tender@egap.in.ua не пізніше 18:00 18 березня 2021 року.

    Адреса: Фонд Східна Європа, Програма EGAP
    вул. Саксаганського 96, оф. 508 (5 поверх)
    Київ, 01032 Україна

    На час карантину оригінали заявок потрібно надсилати поштою на зазначену адресу Фонду або залишити в коробці для кореспонденції на першому поверсі (біля охорони).
    У електронному листі та на конверті повинні бути зазначені: назва конкурсу (Розробка Системи електронних консультацій комітетів ВРУ з ОМС), повне найменування або ПІБ заявника, його місцезнаходження, прізвище, ім’я, по батькові уповноваженої особи, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, номери контактних телефонів.

    Контактна інформація:

    Марія Соколова, фахівець із закупівель Фонду Східна Європа
    tender@egap.in.ua

    Переможців конкурсу про його результати повідомимо письмово.

    Додаток:

    Технічні вимоги