• Про нас
  • Компоненти
  • Наші проєкти
  • Публікації
  • Конкурси
  • Реалізація послуги з надання інформації із Державного реєстру речових прав на нерухоме майно
    Опубліковано: 02.07.2021
    Дедлайн: 16.08.2021
    Завантажити шаблон заявки

    Швейцарсько-українська Програма «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади» (EGAP) оголошує конкурс на надання послуг з модернізації програмного забезпечення, що є складовою Платформи управління електронними послугами Єдиного державного веб-порталу електронних послуг “Портал Дія”, в частині реалізації  послуги з надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

    Програма EGAP, що фінансується Швейцарською агенцією розвитку та співробітництва, та реалізується Фондом Східна Європа та Фондом Innovabridge у партнерстві з Міністерством цифрової трансформації України, спрямована на використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій для вдосконалення якості врядування, покращення взаємодії влади та громадян, та сприяння соціальним інноваціям в Україні.

    Порядок надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня 2015 р. № 1127, передбачає можливість отримання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (ДРРП) в електронній формі через Єдиний державний вебпортал електронних послуг (Портал Дія) після справляння адміністративного збору з використанням засобів Порталу Дія.

    Для щорічного забезпечення близько мільйону громадян, включно із представниками вразливих груп та внутрішньо переміщеними особами, кращим доступом до публічних послуг у частині отримання інформації щодо об’єктів нерухомого майна з ДРРП про зареєстровані речові права або інформацію щодо суб’єкта речового права та їх обтяження, виникає необхідність реалізації послуги щодо отримання інформації з ДРРП в електронній формі через Портал Дія.

    У зв’язку з цим, оголошується тендер на з модернізацію програмного забезпечення, що є складовою Платформи управління електронними послугами Єдиного державного веб-порталу електронних послуг “Портал Дія”, в частині реалізації  послуги з надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

    Основне завдання: модернізація програмного забезпечення, що є складовою Платформи управління електронними послугами Єдиного державного веб-порталу електронних послуг “Портал Дія”, в частині реалізації  послуги з надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, відповідно до Технічних вимог (наведені у додатку).

    Вимоги до виконавця:

    · досвід розробки програмного забезпечення не менше 2 років;

    · досвід створення щонайменше двох систем аналогічної складності.

    Критерії відбору:

    · ціна;

    · термін виконання завдання;

    · досвід виконання аналогічних завдань.

    Порядок подання пропозицій:

    Пропозиції приймаються від фізичних осіб-підприємців (далі – ФОП) та юридичних осіб (далі – ЮО).

    Пропозиція оформлюється на бланку ЮО/ФОП (за наявності) відповідно до аплікаційної форми (посилання під заголовком оголошення), підписується уповноваженою посадовою особою учасника та скріплюється печаткою (за наявності). До пропозиції обов’язково має бути додана:

    · копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

    · копія документу, що підтверджує повноваження посадової особи, яка представляє заявника.

    Пропозиції (пакет документів) подаються у запечатаному конверті, завіреному підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою (за наявності), електронна копія пропозицій має бути надіслана на електронну пошту tender@egap.in.ua.

    На конверті повинно бути зазначено повне найменування або ПІБ заявника, його місцезнаходження, прізвище, ім’я, по батькові уповноваженої особи, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, номери контактних телефонів.

    Просимо звернути увагу, що  вищевказана закупівля є операцією, що підлягає звільненню від податку на додану вартість відповідно до підпункту 197.11 статті 197 Податкового кодексу України (операції з придбання товарів, робіт, послуг, що фінансуються за рахунок коштів міжнародної технічної допомоги). Відповідно із зазначеним, всі розрахунки проводитимуться за ціною «без ПДВ».

    Терміни та адреса подання заявок:

    Оригінали заявок на участь у конкурсі мають бути отримані Фондом Східна Європа в паперовому вигляді на адресу Програми EGAP Фонду Східна Європа не пізніше 16 серпня 2021 року.

    Адреса: Програма EGAP, Фонд Східна Європа вул. Саксаганського 96, 5 поверх, офіс 508 Київ, 01032 Україна

    Контактна інформація:

    Марія Соколова, спеціаліст з фінансових та адміністративних питань Програми EGAP tender@egap.in.ua

    Додаток: Технічні вимоги