• Про нас
  • Компоненти
  • Наші проєкти
  • Публікації
  • Конкурси
  • Реалізація електронної взаємодії між ДРАЦС та реєстром судових рішень
    Опубліковано: 04.01.2021
    Дедлайн: 28.01.2021
    Завантажити шаблон заявки

    Швейцарсько-українська програма «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади» (EGAP) оголошує конкурс на реалізацію електронної взаємодії між Державним реєстром актів цивільного стану громадян та Єдиним державним реєстром судових рішень

    Програма EGAP, що реалізується Фондом Східна Європа та Фондом Innovabridge у партнерстві з Мінцифрою та фінансується урядом Швейцарії, спрямована на використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій для вдосконалення якості врядування, покращення взаємодії влади та громадян, сприяння соціальним інноваціям в Україні.

    Розробка сервісу для здійснення інформаційної взаємодії між ДРАЦС та інформаційною системою ДСА через СЕВ ДЕІР з метою обміну інформацією щодо даних судових рішень, що набрали законної сили та тягнуть за собою державну реєстрацію народження дитини на підставі рішення суду про встановлення факту народження здійснюється на виконання Меморандуму про співпрацю та обмін інформацією від 01 жовтня 2018 року, Правил державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18 жовтня 2000 року № 52/5, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України  18 жовтня 2000 року за № 719/4940 (із змінами), та інших нормативно-правових актів України.

    Завдання: розробка програмного забезпечення електронної взаємодії між Державним реєстром актів цивільного стану громадян та Єдиним державним реєстром судових рішень відповідно до Технічних вимог (наведених у додатку).

    Вимоги до виконавця:

    • досвід розробки програмного забезпечення не менше 2-х років;
    • досвід створення щонайменше двох систем аналогічної складності.

    Критерії відбору:

    • досвід виконання аналогічних завдань;
    • ціна;
    • термін виконання завдання.

    Порядок подання пропозицій:

    Пропозиції приймаються від фізичних осіб-підприємців (далі – ФОП) та юридичних осіб (далі – ЮО).

    Пропозиція оформлюється на бланку ЮО/ФОП (за наявності) відповідно до аплікаційної форми (посилання під заголовком оголошення), підписується уповноваженою посадовою особою учасника та скріплюється печаткою (за наявності).

    Просимо звернути увагу, що Фонд Східна Європа є суб’єктом, що звільняється від сплати податку на додану вартість, на підставі статті 3.1 Угоди між Урядом України та Урядом Швейцарської Конфедерації про технічне та фінансове співробітництво від 13 жовтня 1997 року, реєстраційної картки проекту №4278-01, та пункту 3.2 статті 3 Податкового кодексу України. Тобто, Фонд Східна Європа проводитиме оплату за товари без врахування ПДВ.

    Терміни та адреса подання заявок:

    Оригінали заявок на участь у конкурсі мають бути надіслані в паперовому вигляді до 28 січня 2021 року. Звертаємо Вашу увагу, що враховуючи дистанційний режим роботи Фонду, електронна копія заявки обов’язково має бути надіслана на адресу електронної пошти tender@egap.in.uaне пізніше 18:00 28 січня 2021 року.

    Адреса: Фонд Східна Європа, Програма EGAP
    вул. Саксаганського 96, оф. 508 (5 поверх)
    Київ, 01032 Україна

    На час карантину оригінали заявок потрібно надсилати поштою на зазначену адресу Фонду або залишити в коробці для кореспонденції на першому поверсі (біля охорони).

    У електронному листі та на конверті повинні бути зазначені: назва конкурсу «єМалятко – ДСА», повне найменування або ПІБ заявника, його місцезнаходження, прізвище, ім’я, по батькові уповноваженої особи, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, номери контактних телефонів.

    Контактна інформація:

    Марія Соколова, фахівець із закупівель Фонду Східна Європа

    tender@egap.in.ua

    Переможців конкурсу про його результати повідомимо письмово.

    Додаток:

    Технічні вимоги