• Про нас
  • Компоненти
  • Наші проєкти
  • Публікації
  • Конкурси
  • Організація та проведення дослідження антикорупційного та економічного ефекту е-послуг в Україні
    Опубліковано: 03.09.2021
    Дедлайн: 17.09.2021
    Завантажити шаблон заявки

    Фонд Східна Європа у межах реалізації швейцарсько-української програми «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади EGAP» оголошує конкурс на вибір підрядника для надання послуг із організації та проведення дослідження антикорупційного та економічного ефекту від впровадження електронних послуг/сервісів (згідно з переліком), які надаються в Україні бізнесу та громадянам.

    Програма «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади» EGAP, що фінансується Швейцарською агенцією з розвитку та співробітництва та реалізується Фондом Східна Європа у партнерстві з Міністерством цифрової трансформації України, спрямована на використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій для вдосконалення якості врядування, покращення взаємодії влади та громадян, та сприяння соціальним інноваціям в Україні.

    Мета дослідження

    Провести повторний аналіз адміністративних послуг, що стали предметом дослідження у 2019 році та оцінити нові послуги, запроваджені в 2020-2021 роках, щоб з’ясувати, наскільки ефективно впровадження публічних електронних послуг в Україні допомагає оптимізувати час і зекономити гроші користувачів державних послуг, зменшує корупційні ризики, впливає на економіку країни, а також покращує інвестиційну привабливість держави.

    Завдання дослідження

    Підготувати вичерпну аналітичну інформацію щодо антикорупційного та економічного ефекту від впровадження електронних послуг/сервісів, які надаються в Україні бізнесу та громадянам згідно з переліком.

    Методологія

    Успішний кандидат має запропонувати методологію, що базується на глибокому розумінні ситуації у сфері електронних публічних послуг/сервісів. Методологія може бути адаптована під час дослідження після консультацій з замовником.

    Пропонуємо розглянути такі методи проведення дослідження (перелік не є вичерпним):

    – аналіз статистичних даних щодо наданих електронних послуг для визначення тенденцій використання послуг та оцінки рівня успішності онлайн звернень,

    – опитування користувачів електронних послуг за допомогою анкет за відповідними онлайн послугами за критеріями: ціна, час витрачений на оформлення, зручність тощо,

    – фокус-групи (експертні опитування) для визначення доступності, простоти отримання та якості представлених послуг, оцінки рівня задоволеності наявними електронними послугами, а також впливу електронних послуг на зменшення рівня корупції в Україні,

    – огляд відкритих джерел інформації (в т.ч. бази даних державних реєстрів, медіа моніторинг, на основі запитів до державних органів),

    – case studies впливу електронних послуг на зменшення рівня корупції в Україні для посилення ілюстративності матеріалу.

    Очікувані результати

    Узагальнений звіт дослідження зі зведеною інформацією про аналіз всіх електронних послуг українською мовою. Також звіт має містити розділи, присвячені кожній електронній послузі/сервісу згідно з переліком.

    Бенефіціаром дослідження є Міністерство цифрової трансформації України. Напрацювання дослідження будуть представлені широкій аудиторії. Успішний кандидат погоджується з відкритим ліцензуванням кінцевого продукту, а також даних і методологій, що лежать в його основі.

    Вимоги до виконавця

    – досвід проведення соціологічних досліджень не менше 5 років.

    Критерії відбору

    – якість запропонованої методології;

    – досвід виконання аналогічних завдань;

    – ціна;

    – термін виконання.

    Порядок подання пропозицій:

    Пропозиції приймаються від фізичних осіб-підприємців (далі – ФОП) та юридичних осіб (далі – ЮО).

    Пропозиція оформлюється на бланку ЮО/ФОП (за наявності) відповідно до аплікаційної форми (посилання під заголовком оголошення), підписується уповноваженою посадовою особою учасника та скріплюється печаткою (за наявності). До пропозиції обов’язково мають бути додані:

    · копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;

    · копія документу, що підтверджує повноваження посадової особи, яка представляє заявника.

    Пропозиції (пакет документів) подаються у запечатаному конверті, завіреному підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою (за наявності), електронна копія пропозицій має бути надіслана на електронну пошту tender@egap.in.ua

    На конверті повинно бути зазначено повне найменування або ПІБ заявника, його місцезнаходження, прізвище, ім’я, по батькові уповноваженої особи, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, номери контактних телефонів.

    Просимо звернути увагу, що Фонд Східна Європа є суб’єктом, що звільняється від сплати податку на додану вартість, на підставі статті 3.1 Угоди між Урядом України та Урядом Швейцарської Конфедерації про технічне та фінансове співробітництво від 13 жовтня 1997 року, реєстраційної картки проекту №4278-02, та пункту 3.2 статті 3 Податкового кодексу України. Тобто, Фонд Східна Європа проводитиме оплату за товари без врахування ПДВ.

    Терміни та адреса подання заявок:

    Оригінали заявок на участь у конкурсі мають бути отримані Фондом Східна Європа в паперовому вигляді на адресу Програми EGAP Фонду Східна Європа не пізніше 17 вересня 2021 року з поміткою «Антикордослідження е-послуг».

    Адреса: Програма EGAP, Фонд Східна Європа, вул. Саксаганського 96, 5 поверх, офіс 508, Київ, 01032 Україна.

    Контактна інформація: Юлія Заплавна, yzaplavna@eef.org.ua

    Учасники тендеру будуть письмово повідомлені про його результати.