Фонд Східна Європа у межах реалізації швейцарсько-української програми «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади EGAP» оголошує конкурс на надання послуг з модернізації Автоматизованої системи реєстрації гуманітарної допомоги
Програма «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади» EGAP, що фінансується Швейцарською агенцією з розвитку та співробітництва та реалізується Фондом Східна Європа у партнерстві з Міністерством цифрової трансформації України, спрямована на використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій для вдосконалення якості врядування, покращення взаємодії влади та громадян, та сприяння соціальним інноваціям в Україні.
Автоматизованої системи реєстрації гуманітарної допомоги це сукупність технічних і програмних засобів, призначених для автоматизації процесів створення, подання, одержання, оброблення, використання, зберігання, знищення електронних документів та електронних копій паперових документів, з використанням засобів кваліфікованого електронного підпису або кваліфікованої електронної печатки з дотриманням вимог Закону України “Про електронні довірчі послуги” та Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності, для включення/виключення отримувачів гуманітарної допомоги до Єдиного реєстру отримувачів гуманітарної допомоги, внесення змін, а також для реєстрації вантажів (товарів), коштів, у тому числі в іноземній валюті, виконаних робіт, наданих послуг, що визнані гуманітарною допомогою.
У жовтні 2020 року Постановою КМУ № 927 внесено ряд нових вимог до функціонування системи. У зв’язку з цим оголошується тендер на модернізацію програмного забезпечення Автоматизованої системи реєстрації гуманітарної допомоги.
Основне завдання: модернізація програмного забезпечення Автоматизованої системи реєстрації гуманітарної допомоги відповідно до Технічних вимог.
Вимоги до виконавця:
- досвід розробки програмного забезпечення не менше 2 років;
- досвід створення щонайменше двох систем аналогічної складності.
Критерії відбору:
- ціна;
- термін виконання завдання;
- досвід виконання аналогічних завдань.
Порядок подання пропозицій:
Пропозиції приймаються від фізичних осіб-підприємців (далі – ФОП) та юридичних осіб (далі – ЮО).
Пропозиція оформлюється на бланку ЮО/ФОП (за наявності) відповідно до аплікаційної форми (посилання під заголовком оголошення), підписується уповноваженою посадовою особою учасника та скріплюється печаткою (за наявності). До пропозиції обов’язково має бути додана:
· копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
· копія документу, що підтверджує повноваження посадової особи, яка представляє заявника.
Пропозиції (пакет документів) подаються у запечатаному конверті, завіреному підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою (за наявності), електронна копія пропозицій має бути надіслана на електронну пошту tender@egap.in.ua.
На конверті повинно бути зазначено повне найменування або ПІБ заявника, його місцезнаходження, прізвище, ім’я, по батькові уповноваженої особи, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, номери контактних телефонів.
Просимо звернути увагу, що вищевказана закупівля є операцією, що підлягає звільненню від податку на додану вартість відповідно до підпункту 197.11 статті 197 Податкового кодексу України (операції з придбання товарів, робіт, послуг, що фінансуються за рахунок коштів міжнародної технічної допомоги). Відповідно із зазначеним, всі розрахунки проводитимуться за ціною «без ПДВ».
Терміни та адреса подання заявок:
Оригінали заявок на участь у конкурсі мають бути отримані Фондом Східна Європа в паперовому вигляді на адресу Програми EGAP Фонду Східна Європа не пізніше 25 жовтня 2021 року.
Адреса: Програма EGAP, Фонд Східна Європа вул. Саксаганського 96, 5 поверх, офіс 508 Київ, 01032 Україна
Контактна інформація:
Юлія Заплавна, yzaplavna@eef.org.ua
Додаток: Технічні вимоги