• Про нас
  • Компоненти
  • Наші проєкти
  • Публікації
  • Конкурси
  • Менеджер/ка з питань залучення ОМС до надання електронних послуг
    Опубліковано: 02.02.2021
    Дедлайн: 17.02.2021

    Швейцарсько-українська програма «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади» (EGAP) оголошує конкурсний відбір на посаду менеджера/-ки з питань залучення ОМС до надання електронних послуг.

    Програма EGAP, що реалізується Фондом Східна Європа та Фондом Innovabridge у партнерстві з Мінцифрою та фінансується урядом Швейцарії, спрямована на використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій для вдосконалення якості врядування, покращення взаємодії влади та громадян, сприяння соціальним інноваціям в Україні.

    У межах компоненту «Електронні послуги» Програми EGAP здійснюється переведення в електронну форму публічних послуг, що включає аналіз та підготовку змін до нормативної бази, оптимізацію бізнес-процесу надання послуги, опрацювання технічних вимог до програмного забезпечення, організацію робіт із розробки комп’ютерних систем, тестування, впровадження та підтримку роботи створених е-послуг.

    Програма EGAP шукає менеджера/-ку з питань залучення ОМС до надання електронних послуг.

    Завдання:

    • координація підключення  органів місцевого самоврядування до надання електронних послуг (зокрема, реєстрації місця проживання);
    • консультування органів місцевого самоврядування стосовно ведення реєстрів територіальних громад (далі – РТГ) на базі ДМС та вдосконалення РТГ на власному програмному забезпеченні;
    • консультування органів місцевого самоврядування з технічних питань підключення та передачі даних з/до РТГ;
    • координація передачі даних з РТГ до відомчої інформаційної системи Державної міграційної служби для відображення актуальної прописки у мобільному додатку Порталу Дія;
    • планування роботи та організація звітування про стан підключення ОМС;
    • взаємодія з органами влади (Мінцифри, ДМС), органами місцевого самоврядування тощо;
    • підготовка статистичних та презентаційних матеріалів за напрямом роботи.

    Вимоги:

    • вища освіта;
    • досвід проєктного менеджменту;
    • обізнаність у сфері функціонування реєстрів, прикладних програмних інтерфейсів (API), форматів обміну даними між реєстрами, у тому числі через систему Трембіта;
    • досвід користування електронними сервісами;
    • вільне володіння українською мовою, грамотність;
    • сильні аналітичні здібності, уважність до деталей, відповідальність, проактивність, мультизадачність, пунктуальність;
    • впевнене користування ПК та мобільними пристроями;
    • мобільність: можливість бути на зв’язку.

    Для участі у конкурсі просимо надіслати мотиваційний лист та резюме на адресу tender@egap.in.ua з поміткою «Менеджер/ка з питань залучення ОМС до надання електронних послуг» до 17 лютого 2021 року.