Фонд Східна Європа в межах швейцарсько-української Програми «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади» (EGAP) оголошує конкурс на позицію бізнес-аналітика, для ініціатив у сфері цифрової трансформації, який/-а працюватиме у тісній співпраці з Міністерством соціальної політики України.
Програма EGAP, що фінансується Швейцарською агенцією з розвитку та співробітництва, та реалізується Фондом Східна Європа та Фондом Innovabridge у партнерстві з Міністерством цифрової трансформації України, спрямована на використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій для вдосконалення якості врядування, покращення взаємодії влади та громадян, та сприяння соціальним інноваціям в Україні.
В межах компоненту «Електронні послуги» Програми EGAP виконується переведення в електронну форму публічних послуг, що включає аналіз та підготовку змін до нормативної бази, оптимізацію бізнес-процесів надання послуги, опрацювання технічних вимог до програмного забезпечення, організацію робіт з розробки комп’ютерних систем, тестування, впровадження та підтримку роботи створених е-послуг.
Основні завдання:
- Здійснити аналіз та відображення бізнес процесів в контексті реінжинірингу процесів закупівель соціальних послуг; з виникнення прав на соціальну підтримку та переходу до соціальних статусів, котрі включають, але не обмежуються наступними:
- особи з інвалідністю;
- особи, що постраждали від ядерних аварій та/або Чорнобильської катастрофи;
- жертви нацистських переслідувань;
- реабілітовані особи;
- особи, що постраждали від торгівлі людьми.
- Оцінити існуючі бізнес процеси та надати підтримку в розробці нових на основі проведеного аналізу та міжнародного досвіду, включаючи імплементацію ІТ рішень.
- Надати експертну підтримку для уможливлення надання нових послуг онлайн через ресеруси Мінсоцполітики, портал Дія та Додаток Дія, включаючи при необхідності розробку конкретних інструментів. Підтримка запуску послуг онлайн на ресурсах Мінсоцполітики та порталі Дія, розробка конкретних інструментів, які підтримують реформу, включаючи імплементацію ІТ рішень:
- Збір та аналіз критеріїв із залученням зацікавлених сторін за допомогою різних методів (інтерв'ю із зацікавленими сторонами, анкетування та ін.) для складання бізнес та технічних вимог;
- Координація та проведення консультацій з ключовими зацікавленими сторонами (центральними органами виконавчої влади, включаючи міністерства та відомства), які залучені до реформи;
- Розробка технічних вимог та специфікацій щодо модернізації ресурсів Мінсоцполітики, Порталу та Додатку Дія для впровадження нових послуг Міністерства соціальної політики;
- Документувати функціональності інформаційної системи/послуг, розробити технічні вимоги, завдання та специфікації;
- Моделювати інтерфейси та концепти інтерактивних форм.
- Підтримувати інші операційні задачі проектної команди, включаючи підтримку інфраструктурних змін щодо запуску послуг онлайн в Єдиній інформаційній системі соціальної сфери та на порталі Дія, реінжиніринг послуг.
- Координувати роботу з проектною командою, що займатиметься розробкою нового проєктного рішення.
- Надавати підтримку розробникам.
- Проводити регулярні зустрічі з зацікавленими сторонами, щодо з’ясування вимог до інформаційної системи/послуг та робити регулярні презентації для демонстрації завершених етапів проекту.
- Вивчати та розуміти законодавства, що регламентує надання публічних послуг.
- Включати та дотримуватися принципів GBA + та сталого розвитку довкілля у результатах діяльності, а також у зустрічах та консультаціях з Міністерством соціальної політики та іншими стейкхолдерами.
Вимоги до кваліфікації спеціаліста/-ки:
- Досвід у написанні технічних завдань, вимог та специфікацій для IT проектів (з метою конкурсного відбору виконавців);
- Більше трьох (3) років досвіду в аналітиці бізнес-процесів;
- Розуміння процесу проектування та розробки програмного забезпечення, формулювання високорівневих технічних вимог до програмного продукту;
- Вміння структурувати елементи інформаційних систем та визначати технології і можливі програмні рішення;
- Знання нотацій BPMN 2.0 та UML.
Бажані навички та досвід роботи:
- Більше двох (2) років досвіду роботи з Jira та Confluence;
- Обов’язковий досвід використання продуктів для моделювання інтерфейсів (Axure, Figma);
- Досвід у моделюванні бізнес-процесів (Camunda Modeler, Drawio);
- Досвід у комунікаціях з державними органами (з’ясування вимог, проведення презентацій);
- Знання англійської мови буде перевагою;
- Знання законодавства в галузі надання адміністративних послуг загалом та у сфері соціального захисту буде перевагою.
Для участі в конкурсі просимо надіслати резюме та/або мотиваційний лист на адресу [email protected] з позначкою «Бізнес-аналітик – МІНСОЦ» до 31 жовтня 2025 року включно.
Фонд залишає за собою право контактувати лише з відібраними кандидатами.