• Головна
  • Компоненти
  • Регіони
  • Новини
  • Інструменти
  • Бібліотека
  • Про нас
  • е-демократія

    КОМПОНЕНТИ ПРОГРАМИ

    Е-Послуги

    БІЛЬШЕ

    Розбудова потенціалу

    БІЛЬШЕ

    Е-Демократія

    БІЛЬШЕ

    Національна політика

    БІЛЬШЕ

    НОВИНИ

    Конкурс на вибір підрядника для надання послуг щодо проведення медіа-моніторингу

    Фонд Східна Європа оголошує конкурс на вибір підрядника для надання послуг щодо проведення медіа-моніторингу в рамках швейцарсько-української програми EGAP.

    Конкурс оголошено в рамках Програми «Електронне врядування задля підзвітності влади та участі громади (EGAP)», що фінансується Швейцарською Конфедерацією та реалізується Фондом Східна Європа (Україна) та Фондом Innovabridge (Швейцарія) у 2019–2022 рр. Програма EGAP спрямована на використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ), які допомагатимуть вдосконалити якість урядування, покращать взаємодію влади та громадян та сприятимуть соціальним інноваціям в Україні.

    Загальною метою робіт є інформаційний моніторинг сфери електронного врядування в Україні за ключовими словами, оцінка обсягів негативних та лояльних матеріалів, висвітлення трендів.

    Завдання:

    • Проведення щоденного аналізу інформаційного поля щодо висвітлення питань електронного врядування. Об’єктами моніторингу є ключові інституції та персони процесу електронного врядування. Аналіз має проводитися за типом подій «Новини» та «Інтерв’ю» в таких типах медіа: ТБ, радіо, інтернет, друковані видання, соціальні мережі;
    • Аналіз згадок за експертами, темами та тональністю, частотою, часом тощо;
    • Оцінка матеріалів та висвітлення трендів.

    Обсяг охоплення: вся територія України, за винятком АР Крим та тимчасово окупованих територій Східного регіону.

    Термін виконання контракту: 12 місяців.

    Переможцю цього конкурсу необхідно буде на основі моніторингу надавати замовнику валідні та надійні щоденні звіти з аналізом інформаційного поля з питань електронного врядування.

    У разі вашої зацікавленості, просимо надіслати скановану цінову пропозицію з підписом та печаткою, де описати попередній досвід роботи проведення медіа-моніторингу для громадських організацій із зазначенням попередніх замовників послуг і їх контактів.

    На ціновій пропозиції також повинно бути зазначено:

    – назва предмета конкурсу;

    – повне найменування заявника, його місцезнаходження, прізвище, ім’я, по-батькові уповноваженої особи, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, номери контактних телефонів.

    Просимо звернути увагу, що Фонд Східна Європа є суб’єктом, що звільняється від сплати податку на додану вартість, на підставі статті 3.1 Угоди між Урядом України та Урядом Швейцарської Конфедерації про технічне та фінансове співробітництво від 13 жовтня 1997 року, та пункту 3.2 статті 3 Податкового кодексу України. Тобто, Фонд Східна Європа проводитиме оплату за товари без врахування ПДВ.

    Конкурсні пропозиції, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатися не будуть.

    Заявки на участь у конкурсі мають бути отримані Фондом Східна Європа не пізніше 25 липня 2019 р. на адресу:

    Фонд Східна Європа

    вул. Саксаганського 96, 5-й поверх, офіс 508

    Київ, 01032 Україна

    Контактна інформація:

    тел./факс: +(380 44) 206-04-48

    tender@egap.in.ua

    Усі питання щодо подання пропозиції на конкурс слід надсилати в письмовій формі на вказану вище електронну адресу. МБО «Фонд Східна Європа» залишає за собою право звернутися за додатковими роз’ясненнями перед визначенням переможця.

    Учасники тендеру будуть письмово повідомлені про його результати до 30 липня 2019 року.

    ЧИТАТИ ДАЛІ

    Як громади Дніпропетровщини використовують мобільні центри для надання адмінпослуг?

    “Спеціалісти виїжджають до нас кожного тижня. Це дуже зручно і дає можливість не витрачати кошти на проїзд у райцентр. Я жителька села Кочережки і звернулась за послугою оцінки землі. Мою послугу зареєстрували і в призначений час я звернулась до спеціаліста на місці” – каже Ірина Сінько.

    У жителів громад свої акценти у розумінні зручності та оперативності отримання адміністративних послуг. 

    Насамперед у фокусі – нікуди не їхати, витрачати менше часу і коштів на проїзд і не перекроювати робочий день, щоб отримати послугу. Крім того, для мам, наприклад, актуальне питання, на кого залишити дітей?

    Ми зробили розвідку і розпитали у жителів громад та адміністраторів ЦНАПів ОТГ і райдержадміністрацій Дніпропетровщини, як надаються послуги за допомогою мобільних валіз, як це відбувається та відчувається на місцевому рівні.

     Фото: Григорій Оришака  голова ради ветеранів, отримує будівельний паспорт на земельну ділянку. Послугу надає адміністратор ЦНАП Солонянської РДА  у просторі організації ради ветеранів.

    Рік тому швейцарсько-українська програма EGAP закупила, укомплектувала та передала територіальним громадам, а також ЦНАПам райдержадміністрацій 4 регіонів 16 цифрових валіз, що дозволяють надавати адміністративні послуги поза межами ЦНАПів.

    Понад 1 000 000 громадян України, що проживають у цих громадах, можуть отримати адмінпослуги поза межами центрів.

    Це новація у сфері надання адмінпослуг, зорієнтована насамперед на інтереси та комфорт інклюзивних груп:

    1. громадян похилого віку, що не можуть самостійно відвідати ЦНАП,
    2. громадян, що перебувають на лікуванні,
    3. громадян, що проживають на віддалених територіях і не мають центру надання адмінпослуг у доступі,
    4. громадян з інвалідністю.

    До базової комплектації мобільного центру входять ноутбук із сенсорним дисплеєм, зчитувач паспортів у формі ID-картки, принтер, миша, додаткове джерело живлення, 3G-модем, окрема камера для сканування. Сам кейс ударостійкий, має спеціальний захист від води й пилу, стабілізатор тиску всередині. Він витримує температуру до 99°C й не тоне у воді. Також є можливість встановити на кейс зовнішній замок чи пломбу. В автономному режимі такий мобільний центр надання адміністративних послуг може працювати впродовж 12 годин.

    В червні минулого року були передані цифрові валізи Вінницькій міській раді і районним державним адміністраціям трьох найбільших районів області – Немирівського, Погребищенського й Тростянецького. 

    Одеська обласна державна адміністрація передала мобільні кейси центрам надання адмінпослуг 4 районів області: Біляївського, Болградського, Лиманського та Любашівського. 

    У Дніпрі в липні минулого року 4 мобільні центри надання адміністративних послуг передали головам Криничанської та Солонянської райдержадміністрацій, а також Вербківської та Слобожанської об’єднаних територіальних громад. 

    В свою чергу Волинь вже встигла протестувати цифрову валізу в ділі на базі геріатричного пансіонату.

    На Дніпропетровщині найчастіше мобільні центри надання адміністративних послуг використовують для надання адмінпослуг громадянам, що проживають на віддалених територіях, а також громадянам, що лікуються. Послугами скористалися близько 1000 громадян. Найбільшим попитом користуються послуги у сфері земельних відносин.

    Фото: Ольга Капуста, жителька с. Вязівки (Вербківська ОТГ). Отримує довідку про склад сім’ї для соціальних виплат. Послугу надає адміністратор ЦНАП Вербківська ОТГ Вікторія Мартишевська (село Вязівки).

    Це працює так: до заявника з таким кейсом виїжджає державний реєстратор чи працівник соціального захисту (усе залежить від обставин та потреб замовника послуг). Подати заявку можна у телефонному режимі. Зареєструвати дату та час приїзду адміністратора. Результат надання адмінпослуги людина отримує через кур’єрську службу або рекомендованим листом.

    Цікаво, що амбасадорами нового рішення для обслуговування громадян стають лікарі, що не лишаються осторонь можливостей, які пропонує місцева рада.

    Лікарі, медсестри, персонал геріатричних центрів можуть бути гарною цільовою аудиторією для формування обізнаності на місцях і прискорюють практичне поцінування інновації завдяки комунікації на місцях.

    Ось як коментує Володимир Бігун,  заступник головного лікаря Солонянської районної лікарні: «Дізнався, що ЦНАП Солонянської райдержадміністрації отримав «чудо-валізу» –  набір техніки, який можна використовувати для обслуговування пацієнтів лікарень.

    Підказав цю ідею родичам одного із хворих, якому вкрай необхідно було  здійснити вклеювання фотокартки у паспорт по досягененню віку.

    Ця людина вже перебувала на лікуванні у нашій лікарні і найближчими днями мала продовжувати лікування у  Дніпрі. А паспорт – недійсний. У відділення прибув фахівець ЦНАП – і приємно здивовані були родичі, сам пацієнт та працівники лікарні. Мобільна валізка – реальна допомога для людей похилого віку та з особливими потребами  і громадян, які знаходяться на стаціонарному лікуванні”.

    Інша частина користувачів – громадяни, що живуть у сільській місцевості і не мають ЦНАП у пішому доступі. Тут одразу декілька моментів. Леонід Білоус,  директор Промінської   НЗСШ, депутат Солонянської районної ради, зазначає:

    “Людям, котрі фізично не можуть відвідати ЦНАП, важко отримати адміністративну послугу. А це значна частина сільського населення – пенсіонери, громадяни з інвалідністю, матері з маленькими дітьми. Особливо, коли проживають у селі, яке знаходиться на відстані 72 кілометри від райцентру, а ЦНАП у громаді ще не створений.

    Про те, що ЦНАП Солонянської райдержадміністрації отримав «цифрову валізу» – міні-офіс адміністративних послуг, дізнався нещодавно. Дуже вдячні  за такий подарунок. Впевнений, що це дуже важливо і потрібно.  Працівник ЦНАП, що виїжджатиме за попередніми заявками за місцем перебування особи, матиме у цьому кейсі все необхідне обладнання для надання послуг. І що важливо – у склад цього комплекту навіть входить зчитувач інформації із ID-карток.

    Фото: жителька с. Степове (Слобожанська ОТГ) отримує послуги з взяття на квартирний облік. Послугу надає адміністратор ЦНАП Слобожанської ОТГ у селі Степове.

    У багатьох селах попит на послуги доволі помірний, там складно знайти кваліфікований персонал, а витрати на створення офісу економічно невиправдані. Натомість мобільний ЦНАП може відвідувати населені пункти за гнучким графіком залежно від потреб споживачів, заощаджуючи їх час та кошти».

    Цифрові  валізи укомплектовані та передані громадам Дніпропетровщини, Волині, Одещини та Вінниччини в межах швейцарсько-української програми EGAP. Програма виконується Фондом Східна Європа у партнерстві з Державним агентством електронного врядування в Україні і фінансується Швейцарським агентством розвитку та співробітництва.

    Програма EGAP вперше презентувала мобільні центри надання адмніпослуг

    Марія Фьодорова про мобільні центри та їх використання у Голобській ОТГ

    Більше мобільних послуг: луцький ЦНАП отримав «цифрову валізу»

    ЧИТАТИ ДАЛІ

    Відтепер громадську організацію можна зареєструвати онлайн

    В Україні запрацювала нова електронна послуга, що дозволяє зареєструвати громадську організацію зі статусом юридичної особи.  Послуга доступна на порталі «Онлайн-будинку юстиції» та урядовому порталі kmu.gov.ua в розділі «Електронні послуги».

    Електронна послуга забезпечує можливість як подати документи, так і дістати відповідь про реєстрацію громадської організації онлайн. Таким чином, послуга виключає необхідність відвідувати центри надання адміністративних послуг чи суб’єктів державної реєстрації заявникам особисто.

    Над проєктом працювали: Державне агентство з питань електронного урядування України, Міністерство юстиції України, ДП «Національні інформаційні системи» за підтримки програми «Електронне врядування задля підзвітності влади та участі громади» (EGAP), що виконується Фондом Східна Європа та фінансується Швейцарською агенцією розвитку та співробітництва. А також – команда проєкту USAID «Громадяни в дії».  

    Аби скористатись онлайн-реєстрацією  громадської організації, потрібно:

    • авторизуватись у персональному кабінеті «Онлайн-будинку юстиції»,
    • сформувати заяву,
    • долучити до неї перелік необхідних документів у форматі PDF,
    • накласти на документи електронний підпис.

    Після цього зазначені документи стають доступними державному реєстратору для прийняття відповідного рішення.

    Термін розгляду заяви становить три робочі дні.

    Олександр Риженко, голова Державного агентства з питань електронного урядування України, зазначив, що на цю електронну послугу громадськість чекала вже давно. І Агентство продовжує прислухатись до запитів суспільства, аби задовольнити потребу громадян, бізнесу, активістів у інструментах електронного урядування. Вже наразі на Урядовому порталі доступно понад 120 електронних послуг. До кінця року їх кількість зросте ще на 50. І надалі акцент буде зроблено на впровадженні повністю автоматизованих послуг, що надаються без участі посадових осіб, та таких, які згруповані за принципом життєвих та бізнес-ситуацій.   

    Ключова особливість електронної послуги полягає в тому, що відтепер засновники організації, перебуваючи у різних місцях, можуть підписувати документи дистанційно. Заявник надає доступ до документів, що подають, співзасновникам організації за лінком. Після підпису всіма співзасновниками документи автоматично надсилаються держреєстратору. На думку розробників е-послуги, це додає чималої зручності активістам, які проживають у різних містах України або тимчасово перебувають за її межами.

    Віктор Лях, президент Фонду Східна Європа: «Це – одна з перших послуг винятково для громадського сектору. Наразі основна частина е-послуг, що надаються, розроблена для пересічних громадян та бізнесу. Сподіваюся, що надалі таких послуг для громадського сектора стане більше. Але найважливішим, я вважаю, є створення ефективних каналів комунікації та взаємодії для громадянського суспільства та влади. Ми разом із партнерами будемо продовжувати працювати у цьому напрямку».

    Першою громадською організацією, яка була зареєстрована повністю онлайн, стала ГО «Електронна республіка». Відповідний запис у ЄДР з’явився 6 червня 2019 року. Організація зареєстрована у Києві та підтримує розвиток електронного урядування в Україні.

    За словами голови ГО Євгена Поремчука, традиційний процес реєстрації лишається доволі складним та забюрократизованим, проте онлайн-подання заяви та необхідного пакету документів забирає тепер не більше 30 хвилин. Доволі слушною новацією є можливість підписувати пакет документів співзасновниками дистанційно.

    Директор Швейцарського бюро співробітництва в Україні Хольгер Тауш, вітаючи запровадження нової е-послуги для громадського сектору, підкреслив важливість і актуальність електронного урядування для реформування українського державного управління на всіх рівнях. Він також підтвердив готовність Швейцарії продовжувати підтримувати розвиток соціально важливих електронних послуг, які були б зручними, якісними та мали суттєвий антикорупційний вплив.

    Нагадаємо, що від квітня 2016 року на сайті «Онлайн-будинку юстиції» доступна послуга з попереднього правового аналізу документів на реєстрацію громадської організації.

    Вона має консультаційних характер та не виключає необхідності відвідувати держреєстратора особисто. За час існування цією послугою скористались майже сім тисяч осіб.

     Додаткові матеріали:

    • Відеоролик про громадську організацію «Електронна республіка», яка була першою зареєстрована в Україні онлайн: http://bit.ly/2IschL9 
    ЧИТАТИ ДАЛІ
    БІЛЬШЕ НОВИН

    ІНСТРУМЕНТИ

    Допомога при народженні

    Сервіс дає змогу оформити призначення допомоги при народженні дитини онлайн на сайті Міністерства соціальної політики

    Громадський бюджет

    Інструмент, що дає змогу громадянам брати участь у розподілі бюджетних коштів

    БІЛЬШЕ ІНСТРУМЕНТІВ

    ПАРТНЕРИ

    01032, Київ вул. Саксаганського 96 оф. 501

    +380 44 2060448

    info@egap.in.ua